Megszünteti a Kaufland fulfillment szolgáltatását
A német Kaufland online piactér bejelentette, hogy megszünteti a Fulfillment by Kaufland (FBK) logisztikai szolgáltatását. Az FKB 2024. február 28-ig elérhető, ám ezt követően a raktárban lévő termékeket ingyenesen visszajuttatják az érintett kereskedőknek.
Az FBK, amely alig egy éve, 2023. február 12-én indult, versenyképes árazással próbálta megnyerni az eladókat, ám a Kaufland stratégiai irányváltás miatt a szolgáltatás leállítása mellett döntött.
Az FBK megszűnésének oka egy új, nemzetközi határokon átnyúló logisztikai rendszer bevezetése. A Kaufland szerint az új európai e-kereskedelmi megoldások jobban igazodnak majd a kereskedők igényeihez, és elősegítik a fenntartható és sikeres nemzetközi növekedést.
Az új rendszer egy rugalmas, moduláris megoldást kínál, amely testreszabható szolgáltatásokat tartalmaz. Ezek között szerepel egy automatizált címkézési megoldás a szállítási és visszaküldési címkékhez, valamint többcsatornás fulfilment szolgáltatás, amely nemcsak a Kaufland platformon, hanem más online piactereken és saját webáruházakban is kezeli a rendeléseket.
A Kaufland ígérete szerint az új szolgáltatásokat szoros együttműködésben fejlesztik a kereskedőkkel, hogy jobban támogassák partnereik nemzetközi terjeszkedését és növekedését. Ez az irány hasonlít a Zalando többcsatornás logisztikai megoldásához, amely szintén harmadik fél eladóinak nyújt széleskörű támogatást.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >