Magazin: Megpiszkálták a reklámgyufát
A logózott reklámajándéktárgyak alkalmazása a magyar vendéglátásban nem vált gyakorlattá, de az éttermek, bárok emblémájával ellátott gyufák egy bizonyos színvonal fölött szinte kötelezővé váltak.
Ezek elvitathatatlan reklámértékét persze nehéz teljesen objektíven behatárolni, az azonban biztos, hogy a dohányzás teljes vendéglátóhelyi tiltásának bevezetése után alkalmazásuk legalábbis ellentmondásossá válik. Helyüket elfoglalhatja azonban egy, a közelmúltban megjelent „találmány”, a gyufákhoz hasonló csomagolású, logózott fogpiszkáló. A terméket itthon nemrégiben a Pickinfo Kft. szabadalmaztatta, és a tapasztalatokból ítélve a piac gyorsan el is fogadta az új reklámeszközt.
A rendszerint a vendéglátóhelyek logóját ábrázoló dobozok néhány szál higiénikusan csomagolt fogvájót rejtenek – áruk olcsóbb, mint a hasonló célból készült gyufáké, azoknál jobban illeszthetők az éttermi étkezés folyamatába, gyerekek kezébe is adhatók, ráadásul a gyűjtőknek sem lehet egy szavuk se ellenük: semmivel nem mutatnak másképp a polcon, mint az ilyen-olyan célból üvegtálakban halmozott gyufák.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tajvan 5 legizgalmasabb desszertje 2025-ben – A nap videója
Adnak a látványra, az biztos! A videóért katt a képre!…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >