Magazin: Megpiszkálták a reklámgyufát
A logózott reklámajándéktárgyak alkalmazása a magyar vendéglátásban nem vált gyakorlattá, de az éttermek, bárok emblémájával ellátott gyufák egy bizonyos színvonal fölött szinte kötelezővé váltak.
Ezek elvitathatatlan reklámértékét persze nehéz teljesen objektíven behatárolni, az azonban biztos, hogy a dohányzás teljes vendéglátóhelyi tiltásának bevezetése után alkalmazásuk legalábbis ellentmondásossá válik. Helyüket elfoglalhatja azonban egy, a közelmúltban megjelent „találmány”, a gyufákhoz hasonló csomagolású, logózott fogpiszkáló. A terméket itthon nemrégiben a Pickinfo Kft. szabadalmaztatta, és a tapasztalatokból ítélve a piac gyorsan el is fogadta az új reklámeszközt.
A rendszerint a vendéglátóhelyek logóját ábrázoló dobozok néhány szál higiénikusan csomagolt fogvájót rejtenek – áruk olcsóbb, mint a hasonló célból készült gyufáké, azoknál jobban illeszthetők az éttermi étkezés folyamatába, gyerekek kezébe is adhatók, ráadásul a gyűjtőknek sem lehet egy szavuk se ellenük: semmivel nem mutatnak másképp a polcon, mint az ilyen-olyan célból üvegtálakban halmozott gyufák.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >