Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már a PwC által összeállított e-kereskedelmi toplista FMCG kategóriájában, összesítésben pedig már a második legnagyobb szereplő az e-kereskedelmi piacon.
Továbbra is a Kifli.hu a legnagyobb szereplő a hazai online kereskedelem FMCG szegmensében: sorozatban harmadszor végzett első helyen az iparági toplistán. A korábban a GKID, idéntől a PwC által összeállított sorrendben a forintban mért bruttó árbevételt veszik figyelembe. A cseh Rohlik Group magyarországi online szupermarkete, a Kifli.hu az FMCG-elsőség mellett javított összesített pozícióján is: a teljes online kereskedelmi szektort lefedő listán egy helyet javítva a második legnagyobb szereplő lett.
A Kifli.hu 2019 óta van jelen a magyar piacon, az e-kereskedelmi toplistára először 2020-ban került fel: egyből a 2. helyre az FMCG területén, a teljes toplistán pedig a 12. helyen végzett akkor. A Tescótól 2022-ben vette át a vezető helyet az FMCG kategóriában, a teljes listán pedig ekkorra már az ötödik helyre sikerült kerülnie. A 2023-as eredmények alapján készült összevetésben már az online FMCG-kereskedelmi elsőség mellett dobogós lett a teljes listán is.
A Kifli.hu 2025-ben is folytatja a növekedést, ezért bővítette a kiszállítási idősávokat és területet a Budapestről Székesfehérvár és a Balaton felé vezető szakaszon, illetve teljesen új területként a fővárostól Kecskemét felé is elkezdett terjeszkedni a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Mi kerüljön a gyerek tányérjára nyáron? 5 tipp a tudatosabb étkezéshez
A nyári szünet a gyerekek egyik kedvenc időszaka: hosszú, játékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >