Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már a PwC által összeállított e-kereskedelmi toplista FMCG kategóriájában, összesítésben pedig már a második legnagyobb szereplő az e-kereskedelmi piacon.
Továbbra is a Kifli.hu a legnagyobb szereplő a hazai online kereskedelem FMCG szegmensében: sorozatban harmadszor végzett első helyen az iparági toplistán. A korábban a GKID, idéntől a PwC által összeállított sorrendben a forintban mért bruttó árbevételt veszik figyelembe. A cseh Rohlik Group magyarországi online szupermarkete, a Kifli.hu az FMCG-elsőség mellett javított összesített pozícióján is: a teljes online kereskedelmi szektort lefedő listán egy helyet javítva a második legnagyobb szereplő lett.
A Kifli.hu 2019 óta van jelen a magyar piacon, az e-kereskedelmi toplistára először 2020-ban került fel: egyből a 2. helyre az FMCG területén, a teljes toplistán pedig a 12. helyen végzett akkor. A Tescótól 2022-ben vette át a vezető helyet az FMCG kategóriában, a teljes listán pedig ekkorra már az ötödik helyre sikerült kerülnie. A 2023-as eredmények alapján készült összevetésben már az online FMCG-kereskedelmi elsőség mellett dobogós lett a teljes listán is.
A Kifli.hu 2025-ben is folytatja a növekedést, ezért bővítette a kiszállítási idősávokat és területet a Budapestről Székesfehérvár és a Balaton felé vezető szakaszon, illetve teljesen új területként a fővárostól Kecskemét felé is elkezdett terjeszkedni a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >Kivárás van – bizalom kevésbé
Makrogazdasági kitekintés az Egyensúly Intézet I. negyedéves elemzésében Lassuló GDP-növekedés,…
Tovább olvasom >A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >