Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már a PwC által összeállított e-kereskedelmi toplista FMCG kategóriájában, összesítésben pedig már a második legnagyobb szereplő az e-kereskedelmi piacon.
Továbbra is a Kifli.hu a legnagyobb szereplő a hazai online kereskedelem FMCG szegmensében: sorozatban harmadszor végzett első helyen az iparági toplistán. A korábban a GKID, idéntől a PwC által összeállított sorrendben a forintban mért bruttó árbevételt veszik figyelembe. A cseh Rohlik Group magyarországi online szupermarkete, a Kifli.hu az FMCG-elsőség mellett javított összesített pozícióján is: a teljes online kereskedelmi szektort lefedő listán egy helyet javítva a második legnagyobb szereplő lett.
A Kifli.hu 2019 óta van jelen a magyar piacon, az e-kereskedelmi toplistára először 2020-ban került fel: egyből a 2. helyre az FMCG területén, a teljes toplistán pedig a 12. helyen végzett akkor. A Tescótól 2022-ben vette át a vezető helyet az FMCG kategóriában, a teljes listán pedig ekkorra már az ötödik helyre sikerült kerülnie. A 2023-as eredmények alapján készült összevetésben már az online FMCG-kereskedelmi elsőség mellett dobogós lett a teljes listán is.
A Kifli.hu 2025-ben is folytatja a növekedést, ezért bővítette a kiszállítási idősávokat és területet a Budapestről Székesfehérvár és a Balaton felé vezető szakaszon, illetve teljesen új területként a fővárostól Kecskemét felé is elkezdett terjeszkedni a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >PwC: az AI térnyerése nem csökkenti, hanem növeli a munkahelyek számát
A mesterséges intelligencia (AI) térnyerése a félelmekkel ellentétben nem csökkenti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >