Megőrizte egyharmados piaci részesedését a Heineken Hungária
A vállalat a kedvezőtlen sörpiaci környezet ellenére 16 százalékos üzemi eredmény növekedést és 12 százalékos nettó árbevétel-növekedést ért el 2007-ben.Az elmúlt évben 9
százalékkal több, csaknem 2,400 millió
hektoliter sört adott el a cég, nettó árbevétele
a 2006-os 42,5 milliárd forintról 12 százalékkal
47,5 milliárd forintra emelkedett, az üzemi eredmény
16 százalékkal 3,3 milliárd forintra nőtt. Az
értékesítésen belül emelkedett a
prémiumtermékek aránya.
A sörárak tavaly csak 4
százalékkal nőttek, míg az infláció
8 százalék volt és az alapanyagárakban is
komoly növekedést kellett elviselnie a sörgyárnak.
2007-ben a maláta ára 70 százalékkal
nőtt, idén a csomagoló anyagok és az energia
költsége 20 százalékkal emelkedett, ezért
a Heineken Hungária ezévben 8 százalékkal
növelte termékei eladási árát.
A fejlesztések a nehéz
piaci körülmények ellenére sem álltak
le, tavaly a Soproni Sörgyárban mintegy 500 millió
forintos beruházással szennyvíz-előkezelő
telepet hoztak létre, a martfűi üzembe 160 millió
forintért hordótöltésre alkalmas gépsort
szereltek, a korszerűsítésre idén is fordít
pénzt a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >