Megőrizte egyharmados piaci részesedését a Heineken Hungária
A vállalat a kedvezőtlen sörpiaci környezet ellenére 16 százalékos üzemi eredmény növekedést és 12 százalékos nettó árbevétel-növekedést ért el 2007-ben.Az elmúlt évben 9
százalékkal több, csaknem 2,400 millió
hektoliter sört adott el a cég, nettó árbevétele
a 2006-os 42,5 milliárd forintról 12 százalékkal
47,5 milliárd forintra emelkedett, az üzemi eredmény
16 százalékkal 3,3 milliárd forintra nőtt. Az
értékesítésen belül emelkedett a
prémiumtermékek aránya.
A sörárak tavaly csak 4
százalékkal nőttek, míg az infláció
8 százalék volt és az alapanyagárakban is
komoly növekedést kellett elviselnie a sörgyárnak.
2007-ben a maláta ára 70 százalékkal
nőtt, idén a csomagoló anyagok és az energia
költsége 20 százalékkal emelkedett, ezért
a Heineken Hungária ezévben 8 százalékkal
növelte termékei eladási árát.
A fejlesztések a nehéz
piaci körülmények ellenére sem álltak
le, tavaly a Soproni Sörgyárban mintegy 500 millió
forintos beruházással szennyvíz-előkezelő
telepet hoztak létre, a martfűi üzembe 160 millió
forintért hordótöltésre alkalmas gépsort
szereltek, a korszerűsítésre idén is fordít
pénzt a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >