Megoldások készpénz nélküli mobilfizetésre
Az idén is folytatja főtámogatói együttműködését a Vodafone Magyarország a Sziget Fesztivállal. A Vodafone az idei Sziget Fesztiválon a mobilinternetes megoldásokra fókuszál, ezért a fesztiválok történetében először 21 mbit/sec sebességre képes mobilinternetes szupersztrádát ad az okostelefonozó fesztivál közönségnek. A 2011-es esztendő is azokról az innovatív mobilszolgáltatásokról szól majd, amelyek kényelmessé és biztonságossá varázsolják az egyhetes sziget-létet. A tervezett újdonságok közül is kiemelkednek az NFC chippel ellátott mobilkészülékek, amelyekkel a Vodafone érdemeként – elsőként Magyarországon –, a fesztivál ideje alatt már fizetni is lehet.
Vodafone Torony és 21 megabites mobilnet
Azon fesztiválozók számára, akiknek a Sziget ideje alatt is fontos szempont a gondtalan és gyors internetezési lehetőség, felépül a villámgyors mobilinternet jelképe: egy olyan többfunkciós bázisállomás és interaktív torony, amely méltóképpen szimbolizálja a Vodafone hálózatfejlesztések eredményeit, a mobilinternet kiváló minőségét és sebességét. Alig egy hónapja kezdte meg a Vodafone hálózatának modernizációját, amelynek köszönhetően 2012-re a lakosság 99%-a számára lesz elérhető a szélessávú mobilinternet. A budapesti belvárost követően most már a szigetlakók is használhatják a 21 Mbit/sec elméleti letöltési sebességet nyújtó szolgáltatást, így addig sem maradnak le semmiről, amíg a Szigeten buliznak. „Célunk, hogy ügyfeleink számára a Sziget ideje alatt is a legjobbat nyújtsuk, ezért a Torony mindamellett, hogy látványos, lehetőséget nyújt arra is, hogy minden szigetlakó kipróbálhassa a mobilinternetben rejlő lehetőségeket. A Vodafone számára ugyanis a Sziget azért kiemelkedően sikeres szponzorációs együttműködés, mert egyben a jövő innovatív mobilszolgáltatásainak teszthelyszíne is. Nem véletlen, hogy ezeknek az innovatív, egyedi szponzorációs aktivitásoknak köszönhetően nyertük el tavaly a Sziget Fesztivál szponzorálásáért a Summa Artium Díját projekt kategóriában.” – mondta el Beck György, a Vodafone elnök-vezérigazgatója a Sziget és a Vodafone közös sajtótájékoztatóján.
A Sziget jelképe lesz a Vodafone Torony
„A különleges Vodafone Torony egyedi felépítményével egy látványos – és multifunkcionális –, de mindenképpen emblematikus építménye is lesz a fesztiválnak” – tette hozzá Gerendai Károly, a Sziget főszervezője. Mint elmondta: „Pályázat útján keressük a Vodafone-nal közösen a Szigethez is méltó – ideiglenesen felépíthető – formatervezett szerkezetet. A kétkörös meghívásos pályázatot egy-két héten belül kiírjuk. Az első körben a Vodafone Torony szerkezetére, formájára várunk formatervezett megoldásokat. A második körben pedig a tartalmi funkciójára és a „feldíszítésére” várunk remélhetőleg a kreatív szakmát megmozgató interaktív, különleges ötleteket, megoldásokat. Alapvető funkcióknak is meg kell majd felelnie az épületnek, így például adjon teret közösségi tevékenységeknek – konferenciaterem, bár, kiállítás, internetkávézó, kilátó stb. –, legyen interaktív és látványos a nappali és esti fényviszonyok között is.” – mondta el Gerendai.
A Sziget idén is a készpénz-helyettesítő megoldások támogatója
A Sziget Fesztivál egyik kiemelkedő technológiai innovációja idén a továbbfejlesztett Sziget kártya, amely maradéktalanul száműzi a készpénzt a fesztivál teljes területéről. Ennek segítségével a fesztiválozók még egyszerűbben, biztonságosabban, és gyorsabban tudnak fizetni a Sziget bármely pontján. Így már valóban semmi mással nem kell foglalkozniuk, csak azzal, hogy igazán jól érezzék magukat, hiszen minden tranzakció hihetetlenül gyorsan, másodpercek alatt végrehajtható. A bejáratnál díjmentesen a vendégek rendelkezésére bocsátott Sziget kártya a fesztivál számos pontján feltölthető akár készpénzzel, akár bankkártyával. A kártyán maradt pénzt a fesztivál végeztével a feltöltő pontokon vissza lehet váltani. A regisztrált kártyatulajdonosok a kártya esetleges elvesztéskor azt letilthatják, és a kártyát, a letiltásig el nem költött összeggel együtt, visszakaphatják.
Szórakozz készpénz nélkül a Szigeten!
Beck György kijelentette: „Folytatjuk a tavalyi évben megkezdett technológiai újdonságok bemutatását, a látogatók a hazai piacon elsőként tesztelhetik élesben a mobilfizetés következő generációs szolgáltatását, a Near Field Communications-t.”
A Vodafone Magyarország a Sziget alkalmából éles környezetben teszteli a Near Field Communications-t (NFC), a mobilfizetés következő generációs szolgáltatását, ami valódi mobilfizetést tesz lehetővé a biztonságos vezeték nélküli adatátvitellel – így a fizetéssel – pár centiméteres hatósugáron belül. Ehhez – csakúgy, mint a tavaly bevezetett Sziget kártya esetében – egy terminálra, illetve egy NFC chippel ellátott mobiltelefonra van szükség. A rendszer hasonlóképpen működik, mint a Sziget kártya, egy érintéssel fizethetünk, és már élvezhetjük is vásárlásunk gyümölcsét. A telefonok további előnye, hogy a speciális, NFC olvasókkal felszerelt kávéautomaták is használhatók a segítségével, illetve a Vodafone előfizetők akár Szigetkártyájukat is feltölthetik operátori egyenlegük terhére.
A Vodafone természetesen a Sziget keretein belüli is kedveskedni akar hűséges ügyfeleinek, éppen ezért a Köszönet program keretein belül a regisztrált ügyfelek között 7×7 szerencsés felhasználónak egy 5000 forintos vásárlási kerettel feltöltött, az új NFC szolgáltatásra alkalmas telefont ad tesztelésre, így ők az elsők között próbálhatják ki az NFC fizetést a Vodafone jóvoltából a fesztiválon.
A tavalyi év egyik sikerterméke, a Percalapú Szigetjegy idén is választható lesz
A tavalyi év sikereiből kiindulva idén is lesz Percalapú Szigetjegy, hiszen 2010-ben közel félezren vették igénybe ezt a kényelmes és egyszerű szolgáltatást. A percalapú mobilfizetés igénybevételéhez a látogató, mobiljával aktiválva, majd a végén leállítva a rendszert, a belépéstől a Sziget elhagyásáig fizet, tehát ha mondjuk csak kedvenc együttesének koncertjére kíváncsi, akár csak arra az időre válthat belépőt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >