Megnyitotta kapuit a hiper.hu Magyarország első online hipermarkete
Virtuálisan megnyitotta kapuit 2012. június 11-én Magyarország első online hipermarkete a hiper.hu. Az áruház a virtuális térben nyújt teljes körű FMCG termék kínálatot. Az oldal célja, hogy elérhetővé tegye a tartós fogyasztási cikkek teljes kínálatát a vásárlók számára, hogy így a bevásárlást kényelmessé, rendkívül egyszerűvé és gyorssá tegye.
A hiper.hu két vállalat hosszú távú együttműködésén alapszik. A hipermarket eCommerce technológiai, kereskedelmi és marketing hátterét a Full Market Hungary Zrt. adja, míg a márkanevet és az értékesítés-ösztönzéshez szükséges médiatámogatást a Ringier médiavállalat biztosítja online, print és egyéb digitális médiamegoldásaival. „A hiper.hu egyedülálló online szolgáltatás. Mind a hiper.hu márkanévvel, mind felületeinkkel és tartalmainkkal egy olyan versenyképes terméket támogatunk, amely plusz bevételi forrást jelent a cégnek. A Ringier ezzel a digitális bevételeit növeli alternatív módon és egy értékes új online márkát épít.” – nyilatkozta Mihók Attila a Ringier ügyvezető igazgatója.
Az online kereskedelem Magyarországon is egyre népszerűbb a fogyasztók körében, évről-évre többen keresnek az interneten keresztül szolgáltatásokat és termékeket, amelyekért nem kell bemenni az áruházakba, hanem pár nap alatt meg is kaphatják otthonukba a vásárlók. A hiper.hu célja, hogy hipermarket nagyságú kínálatot hozzon létre úgy, hogy egyben egyedi házhozszállítási ajánlattal a vásárlók akár már 4 óra alatt is megkaphatják a megrendelt termékeket Budapesten és az agglomerációban. A vidéken lakóknak sem kell sokat várniuk, mert a délután 17 óráig megrendelt termékeket már másnap reggel 8 órától várhatják. Különlegesség még a hétvégi kiszállítás is, amelyre eddig vagy nem, vagy súlyos felár ellenében volt csak lehetőség.
A hiper.hu marketing/trade marketing stratégiáját a Full Market Hungary egyik alapítója a HD Group Kommunikációs Ügynökség dolgozta ki, amely már a 90-es évek végétől jelentős szereplője a trade marketing szolgáltató szektornak. Ennek eredményeként az internetes áruház nem egyszerű webshop kíván lenni, hanem olyan promóciós és lojalitás programokat kínáló virtuális áruház, ami különleges, egyedi lehetőségeket nyújt a fogyasztók számára. „A hiper.hu nem egy webáruház. A hiper.hu egy olyan virtuális hipermarket, ahol nem csak az a lényeg, hogy a vásárlóink kedvező áron vásárolhatnak, hanem az, hogy olyan ajánlatokkal, promóciókkal, közösségi vásárlási lehetőséggel találkozzanak, amelyekkel eddig nem volt alkalmuk.” – tette hozzá Urbán Zsolt Full Market Hungary Zrt. vezérigazgatója, aki egyben az egyik alapító, a HD Group vezetője is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >