Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a cég Linda-a-Velha-i központjában.
Az Oeirasban található, 165 négyzetméteres eladótérrel rendelkező „The Good Store” névre keresztelt boltban a vásárlók mintegy 90 Nestlé márka termékei, köztük olyan ismert portugál márkák termékei között válogathatnak, mint a Mokambo, Pensal, Nestum, Cerelac és Buondi – adta hírül az ESM.
A kínálat széles: a kávéktól, gabonapelyhektől és bébiételektől kezdve az állateledelen, étrend-kiegészítőkön, csokoládén, vegetáriánus termékeken, tejtermékeken és desszerteken át egészen az olyan partnermárkákig, mint a L’Oréal vagy a Longa Vida.
A bolt korábban csak a Nestlé munkatársai számára volt elérhető, mostantól azonban a nagyközönséget is várja minden héten hétfőtől péntekig a közösségi kapcsolatok erősítése és a Nestlé változatos portfóliójához való könnyebb hozzáférés biztosítása céljából.
Az üzlet a vásárlási élményen túl a fogyasztóknak márkaélményt is kínál workshopok, kóstolók és termékbemutatók keretében. Az üzlet olyan modern technológiával működő eszközökkel felszerelt, mint a digitális árcímkék, új készletkezelési rendszer, illetve a hagyományos pénztáron kívül két önkiszolgáló kassza. Emellett külön kávékóstoló rész is helyet kapott.
A The Good Store társadalmi felelősségvállalásra is törekszik, például a fogyatékkal élők foglalkoztatását segítő Semear non-profit szervezet termékeinek forgalmazásával. A bolt kialakítása illeszkedik a Nestlé 2050-re kitűzött karbonsemlegességi céljához is.
Kapcsolódó cikkeink
Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >