Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy Retail Parkban. Az új koncepció non-food termékeket – például ruházatot, szerszámokat, kerti eszközöket és háztartási cikkeket – kínál jelentős, 40-70%-os kedvezménnyel.
Ez az üzleti modell lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy olyan termékeket szerezzenek be, amelyek a hagyományos bolti kínálatban nem elérhetők, miközben segíti a Lidl-t a készletek hatékonyabb kezelésében – tudatta az ESM. A Lidl hasonló outlet üzleteket már sikerrel működtet Magyarországon, Portugáliában és Spanyolországban.
Az 1700 négyzetméteres prágai üzlet naponta frissülő árukészlettel várja a vásárlókat, ami folyamatosan új kedvezményes termékek felfedezését teszi lehetővé. Az üzletben helyben fogyasztható frissítőkkel is kedveskednek a betérőknek.
A megnyitót a Blesk helyi napilap szerint óriási érdeklődés övezte és az első napokban több ezer vásárló kereste fel az üzletet – különösen nagy kereslet mutatkozott a háztartási eszközök és szerszámok iránt.
Eliška Froschová Stehlíková, a Lidl szóvivője szerint a projekt sikere alapján a lánc fontolgatja a koncepció további csehországi terjesztését.
A Lidl és testvérvállalata, a Kaufland összesen több mint 320 fizikális és online üzletével a cseh piacon vezető pozíciót tölt be. A 2023/2024-es pénzügyi évben a Lidl az országban 88,6 milliárd cseh koronás (3,5 milliárd eurós) forgalmat és 1,9 milliárd koronás (75,7 millió eurós) nyereséget ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >A Hungarian Food Business Program 25. eseményén 24 magyar gyártó mutatkozott be Prágában
Rekordszámú résztvevővel zajlott le a Hungarian Food Business Program jubileumi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >