Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 01. 14. 09:29

Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy Retail Parkban. Az új koncepció non-food termékeket – például ruházatot, szerszámokat, kerti eszközöket és háztartási cikkeket – kínál jelentős, 40-70%-os kedvezménnyel.

Ez az üzleti modell lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy olyan termékeket szerezzenek be, amelyek a hagyományos bolti kínálatban nem elérhetők, miközben segíti a Lidl-t a készletek hatékonyabb kezelésében – tudatta az ESM. A Lidl hasonló outlet üzleteket már sikerrel működtet Magyarországon, Portugáliában és Spanyolországban.

Az 1700 négyzetméteres prágai üzlet naponta frissülő árukészlettel várja a vásárlókat, ami folyamatosan új kedvezményes termékek felfedezését teszi lehetővé. Az üzletben helyben fogyasztható frissítőkkel is kedveskednek a betérőknek.

A megnyitót a Blesk helyi napilap szerint óriási érdeklődés övezte és az első napokban több ezer vásárló kereste fel az üzletet – különösen nagy kereslet mutatkozott a háztartási eszközök és szerszámok iránt.

Eliška Froschová Stehlíková, a Lidl szóvivője szerint a projekt sikere alapján a lánc fontolgatja a koncepció további csehországi terjesztését.

A Lidl és testvérvállalata, a Kaufland összesen több mint 320 fizikális és online üzletével a cseh piacon vezető pozíciót tölt be. A 2023/2024-es pénzügyi évben a Lidl az országban 88,6 milliárd cseh koronás (3,5 milliárd eurós) forgalmat és 1,9 milliárd koronás (75,7 millió eurós) nyereséget ért el.

 

Kapcsolódó cikkeink