Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy Retail Parkban. Az új koncepció non-food termékeket – például ruházatot, szerszámokat, kerti eszközöket és háztartási cikkeket – kínál jelentős, 40-70%-os kedvezménnyel.
Ez az üzleti modell lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy olyan termékeket szerezzenek be, amelyek a hagyományos bolti kínálatban nem elérhetők, miközben segíti a Lidl-t a készletek hatékonyabb kezelésében – tudatta az ESM. A Lidl hasonló outlet üzleteket már sikerrel működtet Magyarországon, Portugáliában és Spanyolországban.
Az 1700 négyzetméteres prágai üzlet naponta frissülő árukészlettel várja a vásárlókat, ami folyamatosan új kedvezményes termékek felfedezését teszi lehetővé. Az üzletben helyben fogyasztható frissítőkkel is kedveskednek a betérőknek.
A megnyitót a Blesk helyi napilap szerint óriási érdeklődés övezte és az első napokban több ezer vásárló kereste fel az üzletet – különösen nagy kereslet mutatkozott a háztartási eszközök és szerszámok iránt.
Eliška Froschová Stehlíková, a Lidl szóvivője szerint a projekt sikere alapján a lánc fontolgatja a koncepció további csehországi terjesztését.
A Lidl és testvérvállalata, a Kaufland összesen több mint 320 fizikális és online üzletével a cseh piacon vezető pozíciót tölt be. A 2023/2024-es pénzügyi évben a Lidl az országban 88,6 milliárd cseh koronás (3,5 milliárd eurós) forgalmat és 1,9 milliárd koronás (75,7 millió eurós) nyereséget ért el.
Kapcsolódó cikkeink
A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Újabb árcsökkentés a Lidlnél: 30-féle tej és tejtermék lesz olcsób
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be…
Tovább olvasom >Olcsó, de jó is? Sokan esnek ebbe a hibába használtautó-vásárláskor
Az újautó árak folyamatos növekedése miatt ma egy vadonatúj gépkocsi…
Tovább olvasom >Elhunyt a „Nutella atyja”
97 éves korában, 2025. február 14-én elhunyt Francesco Rivella, a…
Tovább olvasom >