Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy Retail Parkban. Az új koncepció non-food termékeket – például ruházatot, szerszámokat, kerti eszközöket és háztartási cikkeket – kínál jelentős, 40-70%-os kedvezménnyel.
Ez az üzleti modell lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy olyan termékeket szerezzenek be, amelyek a hagyományos bolti kínálatban nem elérhetők, miközben segíti a Lidl-t a készletek hatékonyabb kezelésében – tudatta az ESM. A Lidl hasonló outlet üzleteket már sikerrel működtet Magyarországon, Portugáliában és Spanyolországban.
Az 1700 négyzetméteres prágai üzlet naponta frissülő árukészlettel várja a vásárlókat, ami folyamatosan új kedvezményes termékek felfedezését teszi lehetővé. Az üzletben helyben fogyasztható frissítőkkel is kedveskednek a betérőknek.
A megnyitót a Blesk helyi napilap szerint óriási érdeklődés övezte és az első napokban több ezer vásárló kereste fel az üzletet – különösen nagy kereslet mutatkozott a háztartási eszközök és szerszámok iránt.
Eliška Froschová Stehlíková, a Lidl szóvivője szerint a projekt sikere alapján a lánc fontolgatja a koncepció további csehországi terjesztését.
A Lidl és testvérvállalata, a Kaufland összesen több mint 320 fizikális és online üzletével a cseh piacon vezető pozíciót tölt be. A 2023/2024-es pénzügyi évben a Lidl az országban 88,6 milliárd cseh koronás (3,5 milliárd eurós) forgalmat és 1,9 milliárd koronás (75,7 millió eurós) nyereséget ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >