Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy Retail Parkban. Az új koncepció non-food termékeket – például ruházatot, szerszámokat, kerti eszközöket és háztartási cikkeket – kínál jelentős, 40-70%-os kedvezménnyel.
Ez az üzleti modell lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy olyan termékeket szerezzenek be, amelyek a hagyományos bolti kínálatban nem elérhetők, miközben segíti a Lidl-t a készletek hatékonyabb kezelésében – tudatta az ESM. A Lidl hasonló outlet üzleteket már sikerrel működtet Magyarországon, Portugáliában és Spanyolországban.
Az 1700 négyzetméteres prágai üzlet naponta frissülő árukészlettel várja a vásárlókat, ami folyamatosan új kedvezményes termékek felfedezését teszi lehetővé. Az üzletben helyben fogyasztható frissítőkkel is kedveskednek a betérőknek.
A megnyitót a Blesk helyi napilap szerint óriási érdeklődés övezte és az első napokban több ezer vásárló kereste fel az üzletet – különösen nagy kereslet mutatkozott a háztartási eszközök és szerszámok iránt.
Eliška Froschová Stehlíková, a Lidl szóvivője szerint a projekt sikere alapján a lánc fontolgatja a koncepció további csehországi terjesztését.
A Lidl és testvérvállalata, a Kaufland összesen több mint 320 fizikális és online üzletével a cseh piacon vezető pozíciót tölt be. A 2023/2024-es pénzügyi évben a Lidl az országban 88,6 milliárd cseh koronás (3,5 milliárd eurós) forgalmat és 1,9 milliárd koronás (75,7 millió eurós) nyereséget ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >