Megnyitotta első magyarországi üzletét az Alensa

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 12. 02. 10:03

Első magyarországi üzletét nyitotta meg a napokban az Alensa Optika, amely több mint 40 webáruházat működtet 31 országban, és Csehország, valamint Szlovákia mellett immár a magyar vásárlók számára is különféle digitális megoldásokat biztosító, hagyományos üzletben teszi elérhetővé prémium minőségű szemüveg- és kontaktlencse kínálatát. Az Alensa jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse- és szemüveg kereskedő között szerepel Európában.

Az új üzlet Budapesten, az Andrássy út 47. szám alatt található, és 322 négyzetméteren várja vásárlókat. Az üzletben több mint 4000 különböző szemüveg közül válogathatnak, valamint hozzáférhetnek a legújabb kontaktlencse technológiákhoz és szemápolási termékekhez. Az üzlet két modern vizsgálóhelyiséggel is rendelkezik, ahol három szakképzett optometrista végzi a látásvizsgálatokat, és 0,01 század dioptria pontossággal tudják meghatározni az optimális korrekciót. Tóth Róbert, az Alensa Optika magyarországi vezetője elmondta: “A magyarországi bemutatóterem jelenleg a legnagyobb Alensa showroom egész Európában, három szinten helyezkedik el.”

A cseh cég, amely 2007-ben kezdte meg működését, mára 31 országban van jelen, mint például Németország, Olaszország, Egyesült Királyság, Norvégia, Svájc és az Egyesült Arab Emírségek. Csehországban az Alensa.cz webáruház mellett Alensa optikák is működnek Prágában, Brnóban, České Budějoviceben és Ostravában. A cég kizárólag eredeti kontaktlencséket és szemüvegeket forgalmaz, amelyeket megbízható és hivatalos beszállítók biztosítanak. Az Alensa online kínálatában több mint 17 000 dioptriás- és napszemüveg található, míg a kontaktlencsék 99%-a azonnal elérhető raktárról.

Innováció és vásárlói élmény a 21. század optikájában

Az Alensa üzleti modellje sikeresen ötvözi az online és offline kereskedelmet, lehetővé téve a vásárlók számára, hogy az interneten rendeljék meg termékeiket, vagy személyesen próbálják ki azokat az üzletekben. Az üzlet, és egyben bemutatóterem modern technológiával felszerelve várja vásárlóit, ahol digitális QR-árjelzők és interaktív kioszkok teszik kényelmesebbé és gyorsabbá a vásárlást. Az interaktív kioszkok lehetővé teszik azt is, hogy a vásárlók gyorsan és egyszerűen böngésszék át a teljes termékkínálatot, valamint azonnal megtalálják a számukra legmegfelelőbb kontaktlencsét vagy szemüveget. Emellett az eszközök segítségével időpontot is foglalhatnak látásvizsgálatra, vagy további személyre szabott tanácsadást kérhetnek. “Bár az e-kereskedelem továbbra is szárnyal, és nálunk, az Alensánál is kiemelt szerepet játszik, fontosnak tartjuk, hogy fizikailag is kapcsolódjunk vásárlóinkhoz. Az új üzletünkben nemcsak termékeink érhetők el, hanem személyre szabott tanácsadással és látásvizsgálattal is támogatjuk a vevőinket” – mondja Tóth Róbert, az Alensa Optika magyarországi vezetője. A vállalat a közeljövőben újabb üzleteket tervez nyitni Magyarország nagyobb városaiban.

Az International Myopia Institute szerint 2050-re a világ népességének mintegy 50%-át érintheti a rövid- és távollátás problémája, főként életmódbeli tényezők miatt.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink