Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 04. 09:06

A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló üzletét a Lidl Home & Living néven.

 

Az 500 nm alapterületű bolt hat saját márka – CRIVIT, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside és Silvercrest – termékeivel várja a vásárlókat, köztük háztartási eszközökkel, textíliákkal, szerszámokkal, sportcikkekkel és játékokkal.

Az üzlet egy hagyományos Lidl üzlettel szemben található, a svájci határ közelében – írja az ESM a Lebensmittel Zeitung beszámolójára hivatkozva.

Az elmúlt években a non-food szegmens kiemelt fókuszt kapott a diszkontnál: a Lidl komoly marketing-befektetésekkel erősít ezen a területen – szerződtette például Arnold Schwarzeneggert a Parkside barkácsmárka arcaként, UEFA-futballversenyek hivatalos partnere és profi kerékpárcsapat támogatója.

Tavaly a Lidl ideiglenes boltokban tesztelte egyes saját márkáinak megjelenését Belgiumban, Magyarországon és Lengyelországban, de minden márkát egy helyen kínáló üzlet most először nyílt. A lépés közvetlen versenyt jelenthet az európai non-food diszkontok, például az Action és a TEDi számára. A vállalat egyelőre nem árulta el, hogy további helyszíneken is bevezeti-e a koncepciót.

 

Kapcsolódó cikkeink