Megnyitotta első csokoládé üzletét Kínában a Louis Vuitton
A Louis Vuitton Shanghajban nyitotta meg legújabb csokoládéboltját, amely Párizs és Szingapúr után a harmadik a világon. A első kínai üzlet július 22 óta várja a vásárlókat.

Fotó: Louis Vuitton
A csokoládébolt az azt vezető Maxime Fréderic cukrász után a „Le Chocolat Maxime Frédéric at Louis Vuitton” nevet viseli. Az LV első csokoládéüzlete 2022-ben nyitotta meg kapuit Párizsban, majd 2023 decemberében a franciaországi Courchevel síparadicsomban pop-up boltot is létrehozott. Franciaországon kívül elsőként Szingapúrban debütált idén Valentin-napon. A sanghaji indulás egybeesik a Qixi Fesztivállal, a kínai Valentin-nappal, bár ezen a napon a hagyomány szerint a csokoládé nem áll a középpontban.
A sanghaji üzlet a Qiantan Taikoo Li bevásárlóközpontban található a márka ismertetőjegyének, Pétulának óriási szobrával a bejáratnál. A csokoládébolt teteje felülről nézve a Louis Vuitton négylevelű monogramját idézi. A márka másik kabalája, Vivienne egy csokoládé színű LV bőröndön állva fogadja az üzletbe belépő vendégeket. Számos csokoládét a Louis Vuitton monogram motívumai ihlettek, vagy a márka kabalái, illetve a táskái nyomán készültek.
Szinte minden luxusmárka kísérletezik kávézókkal, teakollaborációkkal vagy éppen pékségekkel, a Louis Vuitton pedig a kulináris élvonalba tartozik éttermeivel és most már a csokoládéboltjával is. Ezek az üzletek a márkák ismertségét növelik, valamint a luxustermékeket nem vásárlókat igyekeznek arra csábítani. A helyszínválasztás jól mutatja, hogy a Louis Vuitton továbbra is befektet Kínában, ezen belül pedig Sanghajban.
Dao Insights
Kapcsolódó cikkeink
Februárban csökkent a fogyasztói árindex Kínában, bő egy éve először
Kínában februárban több mint egy éve először csökkent a fogyasztói…
Tovább olvasom >100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó…
Tovább olvasom >Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >