Megnyitotta első csokoládé üzletét Kínában a Louis Vuitton
A Louis Vuitton Shanghajban nyitotta meg legújabb csokoládéboltját, amely Párizs és Szingapúr után a harmadik a világon. A első kínai üzlet július 22 óta várja a vásárlókat.
A csokoládébolt az azt vezető Maxime Fréderic cukrász után a „Le Chocolat Maxime Frédéric at Louis Vuitton” nevet viseli. Az LV első csokoládéüzlete 2022-ben nyitotta meg kapuit Párizsban, majd 2023 decemberében a franciaországi Courchevel síparadicsomban pop-up boltot is létrehozott. Franciaországon kívül elsőként Szingapúrban debütált idén Valentin-napon. A sanghaji indulás egybeesik a Qixi Fesztivállal, a kínai Valentin-nappal, bár ezen a napon a hagyomány szerint a csokoládé nem áll a középpontban.
A sanghaji üzlet a Qiantan Taikoo Li bevásárlóközpontban található a márka ismertetőjegyének, Pétulának óriási szobrával a bejáratnál. A csokoládébolt teteje felülről nézve a Louis Vuitton négylevelű monogramját idézi. A márka másik kabalája, Vivienne egy csokoládé színű LV bőröndön állva fogadja az üzletbe belépő vendégeket. Számos csokoládét a Louis Vuitton monogram motívumai ihlettek, vagy a márka kabalái, illetve a táskái nyomán készültek.
Szinte minden luxusmárka kísérletezik kávézókkal, teakollaborációkkal vagy éppen pékségekkel, a Louis Vuitton pedig a kulináris élvonalba tartozik éttermeivel és most már a csokoládéboltjával is. Ezek az üzletek a márkák ismertségét növelik, valamint a luxustermékeket nem vásárlókat igyekeznek arra csábítani. A helyszínválasztás jól mutatja, hogy a Louis Vuitton továbbra is befektet Kínában, ezen belül pedig Sanghajban.
Dao Insights
Kapcsolódó cikkeink
Ez az döntés az egész szójapiacot érinti
A kínai hatóságok öt brazil vállalat esetében felfüggesztették a szójabab…
Tovább olvasom >A világgazdaság nyugati és keleti blokkra szakadása rengeteg veszéllyel jár
A világgazdaság nyugati és keleti blokkra szakadása olyan méretű károkat…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >