Megnyitotta első csokoládé üzletét Kínában a Louis Vuitton
A Louis Vuitton Shanghajban nyitotta meg legújabb csokoládéboltját, amely Párizs és Szingapúr után a harmadik a világon. A első kínai üzlet július 22 óta várja a vásárlókat.

Fotó: Louis Vuitton
A csokoládébolt az azt vezető Maxime Fréderic cukrász után a „Le Chocolat Maxime Frédéric at Louis Vuitton” nevet viseli. Az LV első csokoládéüzlete 2022-ben nyitotta meg kapuit Párizsban, majd 2023 decemberében a franciaországi Courchevel síparadicsomban pop-up boltot is létrehozott. Franciaországon kívül elsőként Szingapúrban debütált idén Valentin-napon. A sanghaji indulás egybeesik a Qixi Fesztivállal, a kínai Valentin-nappal, bár ezen a napon a hagyomány szerint a csokoládé nem áll a középpontban.
A sanghaji üzlet a Qiantan Taikoo Li bevásárlóközpontban található a márka ismertetőjegyének, Pétulának óriási szobrával a bejáratnál. A csokoládébolt teteje felülről nézve a Louis Vuitton négylevelű monogramját idézi. A márka másik kabalája, Vivienne egy csokoládé színű LV bőröndön állva fogadja az üzletbe belépő vendégeket. Számos csokoládét a Louis Vuitton monogram motívumai ihlettek, vagy a márka kabalái, illetve a táskái nyomán készültek.
Szinte minden luxusmárka kísérletezik kávézókkal, teakollaborációkkal vagy éppen pékségekkel, a Louis Vuitton pedig a kulináris élvonalba tartozik éttermeivel és most már a csokoládéboltjával is. Ezek az üzletek a márkák ismertségét növelik, valamint a luxustermékeket nem vásárlókat igyekeznek arra csábítani. A helyszínválasztás jól mutatja, hogy a Louis Vuitton továbbra is befektet Kínában, ezen belül pedig Sanghajban.
Dao Insights
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >