Megnyitotta első csokoládé üzletét Kínában a Louis Vuitton
A Louis Vuitton Shanghajban nyitotta meg legújabb csokoládéboltját, amely Párizs és Szingapúr után a harmadik a világon. A első kínai üzlet július 22 óta várja a vásárlókat.
A csokoládébolt az azt vezető Maxime Fréderic cukrász után a „Le Chocolat Maxime Frédéric at Louis Vuitton” nevet viseli. Az LV első csokoládéüzlete 2022-ben nyitotta meg kapuit Párizsban, majd 2023 decemberében a franciaországi Courchevel síparadicsomban pop-up boltot is létrehozott. Franciaországon kívül elsőként Szingapúrban debütált idén Valentin-napon. A sanghaji indulás egybeesik a Qixi Fesztivállal, a kínai Valentin-nappal, bár ezen a napon a hagyomány szerint a csokoládé nem áll a középpontban.
A sanghaji üzlet a Qiantan Taikoo Li bevásárlóközpontban található a márka ismertetőjegyének, Pétulának óriási szobrával a bejáratnál. A csokoládébolt teteje felülről nézve a Louis Vuitton négylevelű monogramját idézi. A márka másik kabalája, Vivienne egy csokoládé színű LV bőröndön állva fogadja az üzletbe belépő vendégeket. Számos csokoládét a Louis Vuitton monogram motívumai ihlettek, vagy a márka kabalái, illetve a táskái nyomán készültek.
Szinte minden luxusmárka kísérletezik kávézókkal, teakollaborációkkal vagy éppen pékségekkel, a Louis Vuitton pedig a kulináris élvonalba tartozik éttermeivel és most már a csokoládéboltjával is. Ezek az üzletek a márkák ismertségét növelik, valamint a luxustermékeket nem vásárlókat igyekeznek arra csábítani. A helyszínválasztás jól mutatja, hogy a Louis Vuitton továbbra is befektet Kínában, ezen belül pedig Sanghajban.
Dao Insights
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >