Megnyitotta első csokoládé üzletét Kínában a Louis Vuitton
A Louis Vuitton Shanghajban nyitotta meg legújabb csokoládéboltját, amely Párizs és Szingapúr után a harmadik a világon. A első kínai üzlet július 22 óta várja a vásárlókat.

Fotó: Louis Vuitton
A csokoládébolt az azt vezető Maxime Fréderic cukrász után a „Le Chocolat Maxime Frédéric at Louis Vuitton” nevet viseli. Az LV első csokoládéüzlete 2022-ben nyitotta meg kapuit Párizsban, majd 2023 decemberében a franciaországi Courchevel síparadicsomban pop-up boltot is létrehozott. Franciaországon kívül elsőként Szingapúrban debütált idén Valentin-napon. A sanghaji indulás egybeesik a Qixi Fesztivállal, a kínai Valentin-nappal, bár ezen a napon a hagyomány szerint a csokoládé nem áll a középpontban.
A sanghaji üzlet a Qiantan Taikoo Li bevásárlóközpontban található a márka ismertetőjegyének, Pétulának óriási szobrával a bejáratnál. A csokoládébolt teteje felülről nézve a Louis Vuitton négylevelű monogramját idézi. A márka másik kabalája, Vivienne egy csokoládé színű LV bőröndön állva fogadja az üzletbe belépő vendégeket. Számos csokoládét a Louis Vuitton monogram motívumai ihlettek, vagy a márka kabalái, illetve a táskái nyomán készültek.
Szinte minden luxusmárka kísérletezik kávézókkal, teakollaborációkkal vagy éppen pékségekkel, a Louis Vuitton pedig a kulináris élvonalba tartozik éttermeivel és most már a csokoládéboltjával is. Ezek az üzletek a márkák ismertségét növelik, valamint a luxustermékeket nem vásárlókat igyekeznek arra csábítani. A helyszínválasztás jól mutatja, hogy a Louis Vuitton továbbra is befektet Kínában, ezen belül pedig Sanghajban.
Dao Insights
Kapcsolódó cikkeink
Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Meghosszabbította Kína a marhahúsimport-vizsgálatot – még várnak a korlátozásokkal
Három hónappal, november 26-ig meghosszabbította a marhahúsimportra vonatkozó vizsgálatát Kína,…
Tovább olvasom >Fulladásveszélyes cumik és mérgező esőkabátok: uniós vizsgálat alatt a Temu és a Shein termékáradata
Babacumik, amelyek fulladást okozhatnak, UV-szűrő nélküli napszemüvegek, tiltott vegyi anyagokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >