Megnyitotta 207. üzletét a Penny Market
A III. kerületben nyitja meg új üzletét a Penny Market, a Szentendrei út és a Pünkösdfürdő utca sarkán.
A német központú Penny Market is Budapest belvárosa felé terjeszkedik. A vállalat 207. magyarországi üzletét a III. kerületben nyitotta meg, a Szentendrei út és a Pünkösdfürdő utca sarkán, amely már a cég új koncepciója mentén épült fel és mintegy 12 embernek biztosít munkahelyet a környéken.
Napjainkban egyre inkább az a trend, hogy a bolthálózatok igyekeznek a városközpontok felé terjeszkedni. Ezáltal a vásárlók könnyebben, tömegközlekedéssel és biciklivel is megközelíthetik az áruházakat. A Penny Market üzletnyitási stratégiája is ezt a trendet erősíti, a legújabb üzletét a III. kerületben nyitotta meg október 6-án, a Pünkösdfürdő úti Self Store plázában. „Annak érdekében, hogy fogyasztóink mindennapi bevásárlásaikat lakóhelyükhöz közel, gyorsan el tudják intézni, a Penny Market bolthálózata országos lefedettségre törekszik. A fővárosi lakosok kényelmét szolgáljuk azzal, hogy harmadik üzletünket nyitjuk Budapest egyik legnagyobb kerületében.” – mondta Brückner Péter, a Penny Market értékesítési igazgatója.
A Penny Market jelenleg több mint 3500 embert foglalkoztat Magyarországon. A diszkontlánc legújabb tagja a vállalat megújulási stratégiájának köszönhetően átlátható és világos belső terekkel, valamint alacsonyan elhelyezett polcokkal rendelkezik. Az áruház kínálatában – mely 60 százalékban hazai beszállítóktól érkezik – a minőségi saját márkás termékek mellett és helyben sütött friss pékáruk is megtalálhatóak. Az új vásárlók már az első perctől igényelhettek a speciális kedvezményekre jogosító Fan Game kártyát, amivel jelentős kedvezményekhez és nyerési lehetőséghez juthatnak. Az új, 750 négyzetméter eladóterületű áruház megnyitásával a cég munkatársainak száma 12 fővel növekedett.
A Penny Market 1996 óra törekszik arra, hogy üzleteit jól megközelíthető, látható, valamint megfelelő tömegközlekedési infrastruktúrával rendelkező területeken építse. Az áruházakhoz megfelelő számú parkolóhely, vagy annak kialakítására alkalmas terület kapcsolódik. „Mind a 207 üzletünkben odafigyelünk a környezettudatos működésre: szelektíven gyűjtjük a hulladékot, amit a központi raktárunk egy erre elkülönített területén préseléssel kezelünk. Minden áruházunkban használtelem- és izzógyűjtőket helyeztünk ki, annak érdekében, hogy a vásárlóink környezettudatos igényinek is megfeleljünk” – hangsúlyozta Radosiczky Anikó, marketingvezető.
Kapcsolódó cikkeink
Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben
Három éven át tartó építkezés után a Müller kereskedelmi vállalat…
Tovább olvasom >Megnyitja századik üzletét Ukrajnában a JYSK
Megnyitja századik ukrajnai üzletét a dániai székhelyű JYSK nemzetközi kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >