Megnyitott Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban
Ünnepélyes szalagátvágással nyitott meg Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban. Az interaktivitást és a közösségközpontú vásárlási élményt előtérbe helyező koncepcióval nyíló új üzlet 760 négyzetméteren várja a sport szerelmeseit a márka klasszikus – tréning, futás, kosárlabda, futball és utcai viselet – kollekcióival. A fenntarthatóság jegyében pedig még a használt termékek leadására is lehetőség van.
A márka által kifejlesztett Rise koncepció egy innovatív kiskereskedelmi üzletformátum, amelyben a belsőépítészeti megoldások és a beépített technológiák is sportolásra, mozgásra ösztönöznek. A digitális technológiák és szolgáltatások segítségével kapcsolják össze a helyi sportkultúrát, a várost és a mozogni vágyókat. A bevásárlóközpont földszintjén megnyílt márkabolt az interaktivitást és a közösségorientált vásárlói élményt előtérbe helyezve reagál a fogyasztók változó igényeire.
A szakmailag magasan képzett, szakértői előadói csapat a sport és a sneaker rajongókat is várja. Az üzletben a márka tréning, futás és kosárlabda kollekciói, valamint utcai viseletre alkalmas darabjai is elérhetőek. A vásárlók a használt Nike termékeket is leadhatják a boltban, hogy azokat a fenntarthatósági törekvéseknek megfelelőlen újrahasznosítsák, míg a jobb állapotú használt cipőket rászorulókhoz juttatják el.
Az ünnepélyes szalagátvágás megelőzően a Nike üzlet dolgozói látványos, energikus, zenés felvonulással vonultak végig a bevásárlóközponton, a vásárlókat is bevonva a nyitás ünnepébe. A további élményekről a nyitónapon Dj Sterbinszky Mínea gondoskodott.
“Az innováció és a fenntarthatóság bevásárlóközpontunk alapértékei. Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan ikonikus márkával bővült az üzletkínálatunk, amely ezekben a törekvésekben is folyamatosan élen jár. Bízunk benne, hogy vásárlóközönségünk is pozitívan értékeli ezt a különleges koncepcióval nyíló új üzletet” – emeli ki Juhász András, az Allee center managere.
Legyél részese a megújult Nike világnak – ez több, mint egy üzlet: ez egy újgenerációs vásárlási élmény!
Kapcsolódó cikkeink
Holografikus autóbemutatóval debütált a HOLOBOX az Allee-ban
Holografikus kijelzőn mutatja be új modelljét a Mercedes-Benz: az Allee…
Tovább olvasom >Megduplázza indiai beszerzési volumenét a Decathlon
A francia sportszer-kiskereskedelmi óriás, a Decathlon bejelentette, hogy az elkövetkező…
Tovább olvasom >Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >