Megnyitott az első shop-in-shop koncepciós Rossmann
Megnyitotta első shop-in-shop boltját a Rossmann a Fogarasi úti Tesco-áruházban. Az új koncepció lényege, hogy az így megvalósított üzletek nem a külső üzletsoron helyezkednek el, hanem a Tesco kihasználatlan belső tereiben kapnak helyet. Így a vásárlók még könnyebben elérhetik a drogérialánc üzleteit.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Flórián László, a Rossmann Magyarország Kft. ügyvezetője, az új üzlet megnyitása kapcsán elmondta:
– Nagy örömünkre szolgál, hogy végre megnyithattuk első shop-in-shop üzletünket Budapesten, különösen, hogy mindez a Fogarasi úti Tesco-áruházban valósult meg. A XIV. kerületben már régóta szerettünk volna egy, a kerületi lakosok számára könnyen megközelíthető boltot nyitni, és ez most végre valóra vált. Reméljük, hogy további hasonló üzletnyitásainkkal is olyan vásárlókhoz jutunk majd el, akik számára korábban talán nem voltak olyan könnyen elérhetők a Rossmann-drogériák.
A jövőben több hasonló bolt nyitását tervezik vidéken is. //
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáit reklámozza a ROSSMANN
Exkluzív márkáira fókuszáló kampányt indított a ROSSMANN. A kampány kommunikációja…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >