Megnyitott a Gulfood, huszonkét kiállító az AMC standján
Közösségi standdal és huszonkét kiállítóval vesz részt az Agrármarketing Centrum (AMC) a világ egyik vezető élelmiszeripari szakkiállításán, a Gulfood-on. A dubaji vásár az Afrikától Indiáig tartó MENA (Middle East and North Africa) térség legjelentősebb ilyen jellegű eseménye, 2022-ben százhúsz ország négyezer kiállítója vett részt rajta és több mint százezer látogatót vonzott. A február 24-ig tartó kiállításon az AMC közösségi standján többek között egészségtudatos termékeket, galambhúst, pulykakészítményeket, liba- és kacsamáj különlegességeket, szárított gyümölcsöket és zöldségeket, mézeket, hidegen sajtolt olajokat ajánlanak a szakmai érdeklődők figyelmébe. Minden vásáron nagy érdeklődés övezi a legjobb innovatív termékeket díjazó „Innovation Awards” programot, amelyen hatalmas büszkeség, hogy a Bábolna Élelmiszeripari Kft. Rex Ciborum libamáj termékét beválogatták a „Legjobb hús- és baromfitermék” kategória jelöltjei közé.

22 magyar kiállító jelent meg
A sok tekintetben bizonytalan világpiacon a térség folyamatosan növekvő élelmiszer kereslete és kínálata stabilizáló tényező, ezért is sereglik immár 28 éve Dubajba az élelmiszerszektor apraja-nagyja. A kiállítás nemzetközi jelentőségét nem csak az ide látogató külföldi vevőkör határozza meg, hanem az Emirátusok hagyományosan erős re-export tevékenysége is. Az eseményen nyolc tematikus szektorban mutathatják be portékáikat a részvevők: tejtermékek, italok, zsírok és olajok, egészséges wellness és mentes termékek, gabonafélék és hüvelyesek, hús és baromfi, ütős márkák és a világ élelmiszerei. Az egészséges és wellness termékek szektorát nemrég indították, ami jelzi a piac fejlődését.
Az Agrármarketing Centrum 168 négyzetméteres közösségi standján huszonkét kiállító ajánlja termékeit és szolgáltatásait a látogatók figyelmébe. A Gulfood nagy népszerűségnek örvend a hazai cégek körében, hiszen a közel-keleti piac számos exportlehetőséget rejt. A standon olyan különleges termékekkel is találkozhatnak a szakmai érdeklődők, mint a kenyérhelyettesítők, a szuvidált galambhús, liba- és kacsamáj különlegességek, pulykakészítmények, szelídgesztenye termékek, sporttápszerek, fagylalt és italporok, mézek, hidegen sajtolt olajok és magőrlemények. Örömhír, hogy a legjobb innovatív termékeket díjazó „Innovation Awards” program „Legjobb hús- és baromfitermék” kategória jelöltjei közé beválogatták a Bábolna Élelmiszeripari Kft. Rex Ciborum libamáj termékét.
A standon a beszerzők megismerkedhetnek az Agrármarketing Centrum által 2021-ben elindított Hungarian Food Business Programmal is, amelynek elsődleges célja, hogy segítse a magyar élelmiszergyártók külpiaci térnyerését. A Gulfood magyar standján külön standrészen, interaktív eszközzel mutatják be a beszerzők számára a programot.
Kapcsolódó cikkeink
Agrármarketing Centrum: magyar élelmiszergyártók mutatták be termékeiket Albániában és Montenegróban
Tizenegy magyar élelmiszergyártócég mutatta be termékeit Montenegróban és Albániában az…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >SIAL: fókuszban a fenntartható élvezet
A globális élelmiszeripar legfontosabb eseménye minden páros évben a SIAL,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >