Megnyílt Egerben a MediaMarkt 40. áruháza
A MediaMarkt örömmel jelenti be legújabb üzletnyitását Egerben. A most átadott „Üzlet az üzletben” típusú áruház a 40. fizikai értékesítési pontja Magyarország legnagyobb műszaki cikk kereskedőjének. A nyitási előkészületekkel egyidőben megújult és teljesen új külsőt kapott a debreceni áruházuk is, a friss dizájn elemek egy része pedig a most nyíló egri egységben is fellelhetők.
1300 négyzetméteren terül el a MediaMarkt legújabb Shop-in-Shop áruháza Egerben, ahol 16 lelkes kolléga várja mostantól a vásárlókat. Az üzlet ezúttal is a helyi Tesco hipermarket területén valósult meg, hiszen az együttműködés a két cég között már 8 éve sikeres és töretlen. Eger stratégiailag egy fontos mérföldkő a cég számára, hiszen ez volt eddig az egyetlen megyeszékhely, ahol még nem rendelkeztek értékesítési ponttal.
„Régóta terveztük az egri nyitást, azonban eddig nem találtunk olyan lokációt, amely a szempont rendszereinknek megfelelő lett volna. Hosszas előkészítés után azonban az idén végre mindez megvalósulhatott”
– mondta el a nyitásokkal kapcsolatban Környei Ágnes, a MediaMarkt „Shop-in-shop” áruházainak operatív igazgatója.
„Aminek különösen örülünk, hogy a nyitást nem csak mi, de a település is várta. Egy kedves egri lakos már a két évvel ezelőtti nyitási sorozat minden alkalmával, illetve tavaly is folyamatosan nyomon követte a nyitási posztjainkat, és minden alkalommal kifejezte igényét egy egri egység létesítésére. Az urat éppen ezért szeretettel meghívtuk a nyitásra és az elsők között járhatta be az új eladóteret”
– tette hozzá a számára kedves történetet Környei Ágnes.
Az új MediaMarkt áruházban a vásárlók a jól megszokott szolgáltatások mellett további kényelmi szolgáltatásokat is élvezhetnek, beleértve az online rendelés áruházi átvételét és személyre szabott garancia szolgáltatásokat. A tavaly decemberben bevezetett Wolt Drive ultragyors, kétórás kiszállítás szolgáltatásuk induláskor még nem, de a későbbiekben szintén elérhető lesz a körzetben (3300), így a vásárlók még könnyebben és gyorsabban juthatnak majd hozzá a kiszemelt termékeikhez.
Megújult a debreceni áruház is
A nyitás előkészületeivel párhuzamosan, közel 10 hét alatt megújult az üzletlánc egyik ‘core ’áruháza, a MediaMarkt Debrecen. Az új dizájn a Németországban már megszokott, letisztult, élményközpontú koncepciót hozta el hazánkba. Az üzletkialakítás még több lehetőséget ad a műszaki cikkek megismerésére, adott esetben akár kipróbálására is. A különböző szigeteken a vállalati stratégia üzenetei mellett egy-egy kategória éppen aktuális MediaMarkt kedvenceit emelik ki és hozzák közelebb a vásárlókhoz. A Barista Bar-ban kipróbálhatjuk a megvásárolni kívánt kávéfőzőt, vagy tanácsot kérhetünk a megvásárolni kívánt termékekkel kapcsolatban, de megtehetjük ugyanezt akár a szépségápolás vagy padlóápolási termékek esetében is. A különböző kategóriáknál pedig mindenhol találkozhatunk fenntartható ajánlásokkal is a vállalat BetterWay jegyében.
A debrecenivel szemben az új egri üzlet ugyan kisebb területen várja a technológia iránt érdeklődőket, azonban ebben az egységben is fellelhetőek már az új dizájn elemek, így a MediaMarkt korábbi üzleteihez képest itt is megújult stílusú környezet várja majd az ide látogatókat.
A MediaMarkt az alábbi településeken van jelen „Üzlet az üzletben” típusú áruházaival: Baja, Budapest (17. kerület, Pesti út), Dunakeszi, Dunaújváros, Eger, Esztergom, Gödöllő, Gyöngyös, Győr, Hódmezővásárhely, Kaposvár, Nagykanizsa, Pápa, Salgótarján, Sopron, Szekszárd, Tatabánya és Veszprém.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >