Új Starbucks nyílt a Ferenciek terén
A Ferenciek terén hétvégén nyitott üzlettel együtt immár 21 magyarországi taggal rendelkezik a világhírű kávézólánc – írja a Világgazdaság Online.
A közel 150 négyzetméteres kávézó a már megszokott Starbucks-hangulatot idézi natúr, kávébarna és olajzöld színekkel, kényelmes bútorokkal és a megszokott, szélesen elnyúló bárpulttal, hogy a vendégek már a belépés pillanatától otthonosan érezhessék magukat.
A kávézó tavasztól késő őszig egy hangulatos terasszal is kiegészül, ahol közel húsz vendég fogyaszthatja el kedvenc italát kényelmesen.
Az évszakhoz igazodva a kávézólánc legújabb jeges kávéi, friss saláta és gyümölcslevek is megtalálhatóak az üzlet kínálatában.
Az otthonra megvásárolható kávék közül négy kedvenc már kapszulás kiszerelésben is elérhető.
Nagy öröm számunkra, hogy egy újabb üzlettel gazdagodott a Starbucks magyarországi hálózata. Reméljük, hogy ez a kávézónk is, akárcsak az előzőek, hamar elnyeri a környékbeliek szeretetét, és a kiváló termékek és kiszolgálás mellett sikerül a nyüzsgő belvárosban egy új otthonos közösségi teret is létrehoznunk – mondta Bányai Barbara, a Starbucks magyarországi brand managere.
Azoknak, akiknek nincs idejük helyben elfogyasztani az italukat, a papírpohár mellett lehetőségük van saját termopoharukba is kérni az italukat, amivel egyszerre pénzt is spórolnak, és a környezetet is óvják.
Minden alkalommal, amikor egy vendég a papírpohár helyett a saját tumblerébe kéri az italát elvitelre, 90 forintot visszakap a vásárlása árából.
Az új kávézó 15 munkatárssal indul, akik a Starbucks saját baristaképzésén vesznek részt, hogy a már jól megszokott színvonalat képviselhessék az új helyszínen is. További üzletnyitásokról egyelőre nem állnak rendelkezésre információk. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >