Megnyílt az ezredik Fresh Corner
A MOL átadta az ezredik Fresh Cornert a napokban. A vállalatcsoport mintegy hat évvel ezelőtt kezdte el a régió kilenc országában található töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció jegyében, ma pedig már szinte minden második töltőállomáson friss ételkínálattal várja a vásárlókat, a kiváló minőségű kávék pedig még ennél is több helyen kóstolhatók meg. A vendéglátásban az elmúlt évek során szerzett tudást és tapasztalatot pedig két új helyszínen, Leányfalun és az M43-as autópályán, a Szent Gellért pihenőhelyen kamatoztatják tovább, ahol hamarosan nyit a vállalatcsoport első hazai, kifejezetten melegételeket kínáló egysége a Fresh Corner Restaurant.
A vállalatcsoport hat éve kezdte el töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció mentén, ma pedig már 1000 helyszínen várják friss szendvicsekkel, pékáruval és hot doggal a vásárlókat. A koncepció sikerességét mi sem mutatja jobban, minthogy a pandémia ellenére is regionális szinten 46 millió, ezen belül idehaza 9 millió csésze kávét adtak el tavaly, messze túlszárnyalva az összes, kifejezetten a kávézásra szakosodott társaságot. A hot dog népszerűségéről nem is beszélve, melyből 10 millió fogyott tavaly régió szerte.
A MOL által készített fogyasztói kutatásokból kiderült, hogy az autósok többsége ma már többet igényel egy gyors tankolásnál: gasztronómiai élményt, rekreációt és változatosságot az utazás során. A Fresh Corner koncepció lényege pedig éppen az, hogy a finom kávén és harapnivalón túl minőségi időt kínál az utazóknak, annak minden szükséges kellékével. Egyre több helyen várja terasz, szabadtéri fitneszpark, gyereksarok, pelenkázó és kutyafuttató az utazókat.
„A Fresh Corner hálózat bővítésének kiindulópontja a 2030-as hosszú távú stratégiánk volt, amely a fogyasztói igények minél szélesebb körű kielégítését célozza, egyre magasabb minőségben. Az elmúlt évek során rengeteget tanultunk, és kemény munkánk eredményeként a vendéglátásban sikerült egy olyan magas színvonalat megteremtenünk, amelyet Csehországtól Montenegróig értékelnek vásárlóink. A pandémia után megújult lendülettel vágunk bele a jövő kihívásaiba, és frissített hosszú távú stratégiánkkal összhangban folytatjuk töltőállomásaink átalakítását, hogy még szélesebb közönséghez juttassuk el a MOL kiskereskedelmi szolgáltatásait”
– nyilatkozta Ratatics Péter, a MOL-csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
Az elmúlt évek során szerzett tudást és tapasztalatot a MOL most két új helyszínen kamatoztatja. A leányfalui Fresh Corner jellegzetes példája annak az odafigyelésnek, amellyel a vállalat igyekszik alkalmazkodni a helyi sajátosságokhoz, és megmutatja azt a jövőt, amilyennek a vásárlók kiszolgálását elképzeli. A megújult a töltőállomás zöldtető- és zöldfal-borítást kapott, továbbá a környéken népszerű kerékpározási szokásokhoz igazodva kerékpáros szervizpont és e-bike töltő is található itt. Az M43-as sztrádán, a Szent Gellért pihenőhelyen pedig az első hazai Fresh Corner Restaurant nyílik, ahol a már megszokott kínálaton túl meleg ételekkel is várják a betérőket, a vendéglátásba pedig már beépítik a hazai Marché éttermek akvizíciója során szerzett tudást is. A magyar-román határátkelő előtti utolsó töltőállomás a tranzitigények kiszolgálására is felkészült: a kamionsofőrök számára zuhanyzót és mosdót, AdBlue kútoszlopot, az elektromos járművel utazóknak két elektromos töltőt is kialakítanak.
Kapcsolódó cikkeink
Mol: egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra
Egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra,…
Tovább olvasom >Magyarország legkedveltebb hot-dogja: a MOL Fresh Corner hot-dog!
A MOL Fresh Corner hot-dogja immár hivatalosan is Magyarország legkedveltebb…
Tovább olvasom >Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >A fiatalok és idősek a legboldogabbak, a negyvenesek a legboldogtalanabbak – KOMÉTA kutatás a boldogság világnapjára
A magyarok 54 százaléka boldog vagy többször az, mint boldogtalan…
Tovább olvasom >myPOS bemutatja a Tap to Pay funkciót iPhone-on Magyarországon
Az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező myPOS fizetési szolgáltató bevezeti a…
Tovább olvasom >