Megnyílt az ezredik Fresh Corner
A MOL átadta az ezredik Fresh Cornert a napokban. A vállalatcsoport mintegy hat évvel ezelőtt kezdte el a régió kilenc országában található töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció jegyében, ma pedig már szinte minden második töltőállomáson friss ételkínálattal várja a vásárlókat, a kiváló minőségű kávék pedig még ennél is több helyen kóstolhatók meg. A vendéglátásban az elmúlt évek során szerzett tudást és tapasztalatot pedig két új helyszínen, Leányfalun és az M43-as autópályán, a Szent Gellért pihenőhelyen kamatoztatják tovább, ahol hamarosan nyit a vállalatcsoport első hazai, kifejezetten melegételeket kínáló egysége a Fresh Corner Restaurant.
A vállalatcsoport hat éve kezdte el töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció mentén, ma pedig már 1000 helyszínen várják friss szendvicsekkel, pékáruval és hot doggal a vásárlókat. A koncepció sikerességét mi sem mutatja jobban, minthogy a pandémia ellenére is regionális szinten 46 millió, ezen belül idehaza 9 millió csésze kávét adtak el tavaly, messze túlszárnyalva az összes, kifejezetten a kávézásra szakosodott társaságot. A hot dog népszerűségéről nem is beszélve, melyből 10 millió fogyott tavaly régió szerte.
A MOL által készített fogyasztói kutatásokból kiderült, hogy az autósok többsége ma már többet igényel egy gyors tankolásnál: gasztronómiai élményt, rekreációt és változatosságot az utazás során. A Fresh Corner koncepció lényege pedig éppen az, hogy a finom kávén és harapnivalón túl minőségi időt kínál az utazóknak, annak minden szükséges kellékével. Egyre több helyen várja terasz, szabadtéri fitneszpark, gyereksarok, pelenkázó és kutyafuttató az utazókat.
„A Fresh Corner hálózat bővítésének kiindulópontja a 2030-as hosszú távú stratégiánk volt, amely a fogyasztói igények minél szélesebb körű kielégítését célozza, egyre magasabb minőségben. Az elmúlt évek során rengeteget tanultunk, és kemény munkánk eredményeként a vendéglátásban sikerült egy olyan magas színvonalat megteremtenünk, amelyet Csehországtól Montenegróig értékelnek vásárlóink. A pandémia után megújult lendülettel vágunk bele a jövő kihívásaiba, és frissített hosszú távú stratégiánkkal összhangban folytatjuk töltőállomásaink átalakítását, hogy még szélesebb közönséghez juttassuk el a MOL kiskereskedelmi szolgáltatásait”
– nyilatkozta Ratatics Péter, a MOL-csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
Az elmúlt évek során szerzett tudást és tapasztalatot a MOL most két új helyszínen kamatoztatja. A leányfalui Fresh Corner jellegzetes példája annak az odafigyelésnek, amellyel a vállalat igyekszik alkalmazkodni a helyi sajátosságokhoz, és megmutatja azt a jövőt, amilyennek a vásárlók kiszolgálását elképzeli. A megújult a töltőállomás zöldtető- és zöldfal-borítást kapott, továbbá a környéken népszerű kerékpározási szokásokhoz igazodva kerékpáros szervizpont és e-bike töltő is található itt. Az M43-as sztrádán, a Szent Gellért pihenőhelyen pedig az első hazai Fresh Corner Restaurant nyílik, ahol a már megszokott kínálaton túl meleg ételekkel is várják a betérőket, a vendéglátásba pedig már beépítik a hazai Marché éttermek akvizíciója során szerzett tudást is. A magyar-román határátkelő előtti utolsó töltőállomás a tranzitigények kiszolgálására is felkészült: a kamionsofőrök számára zuhanyzót és mosdót, AdBlue kútoszlopot, az elektromos járművel utazóknak két elektromos töltőt is kialakítanak.
Kapcsolódó cikkeink
Mol-felmérés: a magyar autóvezetők 83 százaléka fontosnak tartja a fenntartható forrásból származó üzemanyag használatát
A magyar autóvezetők 83 százaléka számára fontos, hogy az autójához…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A megújuló energiaforrásokra bíznák a magyarok az energiaellátást egy friss kutatás szerint
A magyar lakosság leginkább a megújuló energiaforrások fejlesztésére fordítaná az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >