Megnyílt az első vidéki Wolt Market
Hat budapesti egység után a hetedik Wolt Market egy vidéki városban nyitott meg – ez is igazolja a 2021 végén indult szolgáltatás népszerűségét. Mostantól a pécsiek is kipróbálhatják, milyen egyszerű a Wolt applikációján keresztül néhány kattintással elintézni a bevásárlást.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/Wolt_Market_03-1024x683.jpg)
Az árukínálat 2000 féle termékből áll
A Wolt Market tulajdonképpen egy vásárlók nélküli bolt, amely mégis a bevásárlás kényelmes és gyors formáját biztosítja: a Wolt felhasználói az applikáción keresztül rendelhetnek a Wolt Market kínálatából, a megrendelt termékeket pedig akár 30 percen belül házhoz szállítja a Wolt futár partnere, ahogy azt már az egyéb rendeléseknél megszoktuk. A Wolt Marketből vásárlás több előnnyel is jár: egyszerű, elkerülhető vele az autózás, tömegközlekedés, sorban állás, és még cipekedni sem kell. Időt és energiát takaríthatunk meg, amíg pedig a megrendelt termékek megérkeznek, valami másra fordíthatjuk időnket, bármilyen napszakban.
“Pécs volt az első vidéki város, ahol a Wolt megjelent – hűen a hagyományokhoz most a Wolt Market is itt kezdi meg a vidéki terjeszkedést. Szeretnénk minél többekkel megismertetni a vásárlásnak ezt a kényelmes és egyszerű formáját, tervezzük, hogy a közeljövőben újabb egységeket is nyitunk”
– árulta el Törös Gábor, a Wolt Market ügyvezető igazgatója.
A pécsi Wolt Marketből csaknem a város teljes területéről rendelhetünk. Az árukínálat 2000 féle termékből áll, amit folyamatosan bővítenek majd, de már kezdetben is nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy az ételérzékenyek és a vegánok igényeit is kielégítsék.
“A szolgáltatás sikerét az is jól mutatja, hogy az elmúlt időszakban hónapról hónapra folyamatosan növelni tudtuk a forgalmunkat. Az áraink abszolút versenyképesek a bolti árakkal, ugyanakkor egy olyan kényelmi többletet nyújtunk, amiért a felhasználóink még a jelenlegi nehezebb gazdasági körülmények között is szívesen térnek vissza hozzánk”
– tette hozzá Törös Gábor.
Kapcsolódó cikkeink
A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >Hamarosan mindenki számára elérhetővé válnak a Magyarországi talajok állapotát szemléltető a vizsgálati eredmények
Rövidesen minden érdeklődő számára elérhetőek lesznek a Magyarországon végzett talajvédelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >