Megnyílt a Tesco hipermarket Hajdúszoboszlón
Június 19-től várja a vásárlókat a Tesco hipermarket lánc legújabb tagja Hajdúszoboszlón. Az új, 5000 négyzetméteres komplexum a hét minden napján, folyamatosan nyitva tart.
Az új hajdúszoboszlói Tesco hipermarket a régi 4-es út mellett található. Az autóval érkezőket 320 férőhelyes parkoló várja, a gyalogosok ingyenes Tesco-járatot vehetnek igénybe a hajdúszoboszlói autóbusz-állomástól kiindulva. A hipermarket a Tescótól megszokott minőséggel és széles választékkal, valamint nyitási akciókkal várja a vásárlókat. Az áruház kínálatában 35 ezer különböző termék található, köztük saját márkás termékek (Tesco Gazdaságos és Tesco Színes), valamint a tavasszal bevezetett Light Choices termékcsalád is, amely az egészséges életmód követői számára készült, valamint az új, Családi Márkák névre keresztelt termékcsalád, amely az ár-érzékeny vásárlók számára kínál alternatívát. A Tesco kedvelt ruházati márkái, a Cherokee és az F&F trendi nyári darabjai a megszokott kedvező ár-érték aránnyal várják a vásárlókat – június 19-étől a nyári kollekció számos darabja akár 70 százalékos árengedménnyel érhető el. A hipermarket – a Tesco áruházakhoz hasonlóan – számos energiatakarékos és környezetbarát megoldást alkalmaz, mint például a kereskedelmi hűtés során keletkező hő újrafelhasználása, a levegő minőségét szabályozó rendszerek, korszerű világítás-technika és a komplexum tetejére épített napkollektor-telep, mely a melegvíz-ellátást biztosítja. A vásárlók környezetbarát bevásárlótáskákat vehetnek igénybe: a teljes egészében lebomló vagy az újrahasznosított anyagból készült „örökzöld” táskát. A hagyományos bevásárlószatyrokat 5 Ft-ért lehet megvásárolni, melynek célja a környezet megóvása a hulladékterheléstől. Az új áruház több mint 200 embernek ad közvetlenül munkát, a Tesco Üzletsoron található kisboltok és éttermek alkalmazottai tovább növelik ezt a számot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >