Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete a budapesti Sugár Bevásárlóközpontban, az Örs vezér terén. A világszerte népszerű divatmárka ezzel a lépéssel belépett a hazai kiskereskedelmi piacra, bár egyelőre pop-up store formájában, ami azt jelenti, hogy az üzlet csak ideiglenesen áll majd rendelkezésre – mutat rá a Pénzcentrum.
Hatalmas érdeklődés a nyitónapon
Az üzlet megnyitása hatalmas érdeklődést váltott ki: már nyitás előtt hosszú sorok alakultak ki a Sugár Bevásárlóközpontban. Az üzlet modern, letisztult belső térrel és széles termékkínálattal várja a látogatókat. A vásárlók a legújabb divattrendeknek megfelelő ruhadarabok, cipők, kiegészítők mellett otthoni dekorációs termékek közül is válogathatnak. Az árak megegyeznek a SHEIN online áruházában megszokottakkal, így a márka ígérete szerint a megfizethető divat élményét immár személyesen is biztosítja.
Különleges akciók és ajándékok
A nyitás alkalmából a SHEIN exkluzív akciókkal és ajándékokkal kedveskedett vásárlóinak, amely tovább fokozta a márka iránti érdeklődést. A pop-up store koncepciója lehetővé teszi, hogy a vásárlók közelebbről megismerjék a márka kínálatát és személyesen is megtapasztalják az online térben már népszerűvé vált termékek minőségét és stílusát.
A magyar piac jelentősége a SHEIN számára
A SHEIN első fizikai boltjának megnyitása Magyarországon mérföldkőnek számít a márka történetében. Bár az üzlet egyelőre ideiglenes, ez a lépés azt jelzi, hogy a SHEIN komoly potenciált lát a magyar piacon. Az üzlet megjelenése új színt hoz az Örs vezér terén található Sugár kínálatába, amely így még vonzóbb célponttá válhat a vásárlók számára.
A SHEIN belépése a hazai offline piacra egyúttal azt is mutatja, hogy a globális márkák egyre inkább felismerik a magyar vásárlói bázis jelentőségét. A pop-up store formátum lehetőséget teremt arra, hogy a márka tesztelje a magyar piac reakcióit, és talán hosszabb távon is megjelenjen a hazai kiskereskedelemben.
A SHEIN üzlete mostantól nemcsak az online térben, hanem a Sugár Bevásárlóközpontban is várja a divat szerelmeseit, akik számára elérhetővé vált a márka stílusa és megfizethető árai személyesen is.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >