Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 05. 21. 12:14

A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of Private Label – Kereskedelmi Márkák Kiállítása 2025-ben is az egyik legnagyobb presztízsű kereskedelmi esemény. Az amszterdami szakmai vásár évről évre egyre népszerűbb a kereskedők és a gyártók körében, akik a sajátmárkás termékek piacán keresnek új üzleti lehetőségeket és partnereket. Nem csoda, hogy az Agrármarketing Centrum évek óta teltházzal üzemelteti közösségi standját az eseményen, sőt, már az előző kiállítást követően várólistára kerülnek a cégek, hogy mindenképpen ott lehessenek Amszterdamban.

A sajátmárkás termékek térnyerése világszerte kiemelkedő: Európa több országában már 40% fölötti piaci részesedést érnek el ezek a termékek, további kilenc országban pedig meghaladják a 30%-ot. A világjárvány időszaka alatt is megőrizték erős piaci pozíciójukat, köszönhetően versenyképes áruknak és javuló minőségüknek.

Az Agrármarketing Centrum idén egy 198 négyzetméteres közösségi standot üzemeltet, ahol 20 magyar élelmiszeripari vállalkozás mutatkozik be a nemzetközi közönség előtt. A kiállításon külön hangsúlyt kap az AMC exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program, amely többek között a magyar termékek iránt érdeklődő beszerzőket regisztrálja a program online rendszerébe.

A magyar kiállítók nagy része évről évre részt vesz az eseményen. A termékek palettája ezúttal is igen színes: a szakmai látogatók többek között füstölt hústermékekkel, száraztésztákkal, konzervekkel és befőttekkel, fagyasztott zöldségekkel, gyümölcsökkel, zabszeletekkel, müzlikkel és kekszekkel bővíthetik termékportfoliójukat, amelyeket az áruházláncok, üzletek figyelmébe ajánlhatnak.

A 2024-es kiállítás statisztikái is jól tükrözik az esemény jelentőségét: 2.961 kiállító és 18.000 szakmai látogató vett részt a rendezvényen, amely tovább erősíti a PLMA pozícióját a nemzetközi kiállítási naptárban. A PLMA kiállítás külön pavilonokban biztosít helyet az élelmiszeripari, valamint a non-food termékeket gyártó cégek számára. A bemutatott termékkategóriák rendkívül széles spektrumot ölelnek fel, beleértve a friss és fagyasztott élelmiszerek, a szárazáruk és italok, a kozmetikumok, egészség- és szépségipari termékek, a háztartási és konyhai felszerelések, az autóápolási termékek, valamint a kertészeti cikkek körét.

A közösségi standot a kiállítás ideje alatt meglátogatta Horogszegi Szilágyi-Landeck Dániel, Magyarország hollandiai nagykövete, valamint Pápai Edit külgazdasági attasé.

Kapcsolódó cikkeink