Megnyílt a PENNY 230. hazai üzlete
Budapest X. kerületében, a Liget téren nyitotta meg 230. egységét a PENNY, ezzel új környéken tette lehetővé a vásárlást a nagyközönség számára. A megnyitón többek között részt vett Radványi Gábor, a X. kerület alpolgármestere is. A vállalat az esemény kapcsán kihangsúlyozta, hogy a folyamatos terjeszkedéssel egyre több emberhez kívánja eljuttatni kiváló minőségű és pénztárcabarát termékeit.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/10/PENNY_Liget_teri_uzletnyitas_3.jpg)
A Liget téri üzlet
Közel 14 heti előkészítést követően nyitotta meg kapuit a PENNY legújabb üzlete Kőbányán. A Liget téri egység a kerület egyik legforgalmasabb csomópontjánál található, így nemcsak a környék lakói, hanem a messzebbről érkezők számára is lehetővé teszi a kényelmes és gyors bevásárlást. Az új egység a PENNY stílusát követve épült újjá, a belső terek kialakítása a városi hangulatot idézi, a választék esetében pedig a színvonalas, hazai és saját márkás termékek mellett a kényelmi árucikkek is kiemelt figyelmet kaptak.
„Büszkék vagyunk rá, hogy már a 230. üzletünket nyitottuk meg, méghozzá egy olyan helyszínen, amely egyszerű elérhetőségének köszönhetően még több vásárló számára teszi kényelmessé nemcsak a háztartásból nélkülözhetetlen eszközök és alapvető élelmiszerek beszerzését, hanem a kényelmi termékeink egyre bővülő kínálatát is. A PENNY számára fontos a folyamatos terjeszkedés annak érdekében, hogy az ország minél több területén, minél szélesebb körben elérhetővé tegye megfizethető árú, ugyanakkor kiváló minőségű termékeit”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >