Megnyílt a METRO Vevőakadémia
Október 18-án a budaörsi METRO-központ mellett megnyílt a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőakadémiája. A képzési centrum a METRO professzionális partnereinek, a Horeca szektor képviselőinek és a független kiskereskedőknek nyújt szakmai képzési és fejlődési lehetőséget.
A megnyitó ünnepségen Peter Schweighofer, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója kiemelte: a rekordidő (1200 munkaóra) alatt felépült központ a nemzetközi lánc ötödik ilyen jellegű egysége. Kialakítása során igyekeztek ötvözni az előző négy egységük legsikeresebb megoldásait a magyar piac lokális igényeivel.
A 600 négyzetméteres intézmény egy 12 állásos tankonyhát, konferenciatermet, kávézót, éttermet és egy 70 négyzetméteres kiskereskedelmi bemutatótermet is magában foglal.
– Régi szakmai kívánalom volt egy olyan tudásközpont megalapítása, amely képes biztosítani azokat a lehetőségeket, amelyeket a METRO Vevőakadémia kínál a jövőben. Vevőközpontúságának köszönhetően a METRO Magyarországon is felismerte a szakma legaktuálisabb igényeit, és mindössze négy hónap leforgása alatt létrehozta a Vevőakadémiát, hogy minél magasabb színvonalon szolgálhassa ki professzionális partnereit – mondta Balestra Piroska, a METRO Vevőakadémia osztályvezetője.
A Vevőakadémia kurzusai közül két képzés, a Hungarikumok és a magyar mezőgazdaság egyéb értékei, valamint az Édesvízi halaink és a belőlük készíthető ételek egyben akkreditált felnőttképzési programok lesznek. A METRO Vevőakadémia szakoktatói között olyan neves séfek is szerepelnek, mint Kalla Kálmán és Alessandro Arena. A METRO azonban nem csupán kulináris témájú tanfolyamokat indít tizenkét főzőállásos, a legmodernebb eszközökkel felszerelt tankonyhájában, hanem a Senkáriuk András vezette baristaképzés, Lajsz András mixerképzése és borajánló-kurzus is várja hallgatóit. Az optimálisan berendezett kiskereskedelmi bemutatóterem pedig a kiskereskedő partnerek oktatását hivatott szolgálni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >