Megnyílt a METRO Vevőakadémia
Október 18-án a budaörsi METRO-központ mellett megnyílt a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőakadémiája. A képzési centrum a METRO professzionális partnereinek, a Horeca szektor képviselőinek és a független kiskereskedőknek nyújt szakmai képzési és fejlődési lehetőséget.
A megnyitó ünnepségen Peter Schweighofer, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója kiemelte: a rekordidő (1200 munkaóra) alatt felépült központ a nemzetközi lánc ötödik ilyen jellegű egysége. Kialakítása során igyekeztek ötvözni az előző négy egységük legsikeresebb megoldásait a magyar piac lokális igényeivel.
A 600 négyzetméteres intézmény egy 12 állásos tankonyhát, konferenciatermet, kávézót, éttermet és egy 70 négyzetméteres kiskereskedelmi bemutatótermet is magában foglal.
– Régi szakmai kívánalom volt egy olyan tudásközpont megalapítása, amely képes biztosítani azokat a lehetőségeket, amelyeket a METRO Vevőakadémia kínál a jövőben. Vevőközpontúságának köszönhetően a METRO Magyarországon is felismerte a szakma legaktuálisabb igényeit, és mindössze négy hónap leforgása alatt létrehozta a Vevőakadémiát, hogy minél magasabb színvonalon szolgálhassa ki professzionális partnereit – mondta Balestra Piroska, a METRO Vevőakadémia osztályvezetője.
A Vevőakadémia kurzusai közül két képzés, a Hungarikumok és a magyar mezőgazdaság egyéb értékei, valamint az Édesvízi halaink és a belőlük készíthető ételek egyben akkreditált felnőttképzési programok lesznek. A METRO Vevőakadémia szakoktatói között olyan neves séfek is szerepelnek, mint Kalla Kálmán és Alessandro Arena. A METRO azonban nem csupán kulináris témájú tanfolyamokat indít tizenkét főzőállásos, a legmodernebb eszközökkel felszerelt tankonyhájában, hanem a Senkáriuk András vezette baristaképzés, Lajsz András mixerképzése és borajánló-kurzus is várja hallgatóit. Az optimálisan berendezett kiskereskedelmi bemutatóterem pedig a kiskereskedő partnerek oktatását hivatott szolgálni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >