Megnyílt a METRO Vevőakadémia
Október 18-án a budaörsi METRO-központ mellett megnyílt a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőakadémiája. A képzési centrum a METRO professzionális partnereinek, a Horeca szektor képviselőinek és a független kiskereskedőknek nyújt szakmai képzési és fejlődési lehetőséget.
A megnyitó ünnepségen Peter Schweighofer, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója kiemelte: a rekordidő (1200 munkaóra) alatt felépült központ a nemzetközi lánc ötödik ilyen jellegű egysége. Kialakítása során igyekeztek ötvözni az előző négy egységük legsikeresebb megoldásait a magyar piac lokális igényeivel.
A 600 négyzetméteres intézmény egy 12 állásos tankonyhát, konferenciatermet, kávézót, éttermet és egy 70 négyzetméteres kiskereskedelmi bemutatótermet is magában foglal.
– Régi szakmai kívánalom volt egy olyan tudásközpont megalapítása, amely képes biztosítani azokat a lehetőségeket, amelyeket a METRO Vevőakadémia kínál a jövőben. Vevőközpontúságának köszönhetően a METRO Magyarországon is felismerte a szakma legaktuálisabb igényeit, és mindössze négy hónap leforgása alatt létrehozta a Vevőakadémiát, hogy minél magasabb színvonalon szolgálhassa ki professzionális partnereit – mondta Balestra Piroska, a METRO Vevőakadémia osztályvezetője.
A Vevőakadémia kurzusai közül két képzés, a Hungarikumok és a magyar mezőgazdaság egyéb értékei, valamint az Édesvízi halaink és a belőlük készíthető ételek egyben akkreditált felnőttképzési programok lesznek. A METRO Vevőakadémia szakoktatói között olyan neves séfek is szerepelnek, mint Kalla Kálmán és Alessandro Arena. A METRO azonban nem csupán kulináris témájú tanfolyamokat indít tizenkét főzőállásos, a legmodernebb eszközökkel felszerelt tankonyhájában, hanem a Senkáriuk András vezette baristaképzés, Lajsz András mixerképzése és borajánló-kurzus is várja hallgatóit. Az optimálisan berendezett kiskereskedelmi bemutatóterem pedig a kiskereskedő partnerek oktatását hivatott szolgálni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >