Megnyílt a harmadik Tchibo-üzlet
Július 17-én megnyílt a Tchibo harmadik kávészaküzlete a MOM Park Bevásárlóközpontban. Itt a vásárlók egyszerre válogathatnak a világ leghíresebb termőterületeiről származó kávékülönlegességekből, valamint egy kéthetente megújuló, korlátozott darabszámú, egyedi áruválasztékból.Az Európában évtizedek óta nagy sikernek örvendő új „kávékultúra-központ” koncepcióra épülő üzletek hazai elterjesztésével a Tchibo célja az, hogy a modern életstílust ötvözze a kávéfogyasztás tradícióival, új színfolttal gazdagítva ezzel a hazai kávékultúrát, amelynek nagyságrendjét évi mintegy 2,8 milliárd csésze elfogyasztott kávé jelzi.
A céghez kapcsolódó másik hír, hogy júliusban átadták a Tchibo és a Tesco közös tavaszi promóciójának fődíját. Az üzletekben felállított Sárga Falakon lévő Tchibo termékek sok embernek hoztak szerencsét. Idén harminc vásárló Nivea ajándékcsomagnak örülhetett; három nyertes egy-egy videokamerával lett gazdagabb. A fődíj nyertese egy 1 000 000 forint értékű Erste bankkártyát vihetett haza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >