Megnyílt a harmadik Tchibo-üzlet
Július 17-én megnyílt a Tchibo harmadik kávészaküzlete a MOM Park Bevásárlóközpontban. Itt a vásárlók egyszerre válogathatnak a világ leghíresebb termőterületeiről származó kávékülönlegességekből, valamint egy kéthetente megújuló, korlátozott darabszámú, egyedi áruválasztékból.Az Európában évtizedek óta nagy sikernek örvendő új „kávékultúra-központ” koncepcióra épülő üzletek hazai elterjesztésével a Tchibo célja az, hogy a modern életstílust ötvözze a kávéfogyasztás tradícióival, új színfolttal gazdagítva ezzel a hazai kávékultúrát, amelynek nagyságrendjét évi mintegy 2,8 milliárd csésze elfogyasztott kávé jelzi.
A céghez kapcsolódó másik hír, hogy júliusban átadták a Tchibo és a Tesco közös tavaszi promóciójának fődíját. Az üzletekben felállított Sárga Falakon lévő Tchibo termékek sok embernek hoztak szerencsét. Idén harminc vásárló Nivea ajándékcsomagnak örülhetett; három nyertes egy-egy videokamerával lett gazdagabb. A fődíj nyertese egy 1 000 000 forint értékű Erste bankkártyát vihetett haza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >