Megnyílt a harmadik Tchibo-üzlet
Július 17-én megnyílt a Tchibo harmadik kávészaküzlete a MOM Park Bevásárlóközpontban. Itt a vásárlók egyszerre válogathatnak a világ leghíresebb termőterületeiről származó kávékülönlegességekből, valamint egy kéthetente megújuló, korlátozott darabszámú, egyedi áruválasztékból.Az Európában évtizedek óta nagy sikernek örvendő új „kávékultúra-központ” koncepcióra épülő üzletek hazai elterjesztésével a Tchibo célja az, hogy a modern életstílust ötvözze a kávéfogyasztás tradícióival, új színfolttal gazdagítva ezzel a hazai kávékultúrát, amelynek nagyságrendjét évi mintegy 2,8 milliárd csésze elfogyasztott kávé jelzi.
A céghez kapcsolódó másik hír, hogy júliusban átadták a Tchibo és a Tesco közös tavaszi promóciójának fődíját. Az üzletekben felállított Sárga Falakon lévő Tchibo termékek sok embernek hoztak szerencsét. Idén harminc vásárló Nivea ajándékcsomagnak örülhetett; három nyertes egy-egy videokamerával lett gazdagabb. A fődíj nyertese egy 1 000 000 forint értékű Erste bankkártyát vihetett haza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >