Megnyílt a Haribo első gyártóüzeme az Egyesült Államokban
Július végén nyitotta meg a Haribo első gyártóüzemét Észak-Amerikában. A mintegy 47.000 négyzetméter alapterületű létesítmény a Wisconsin állambeli Pleasant Prairie településen található és fő profilja a Haribo gumimacik gyártása.
Az Egyesült Államok-beli üzem a világon megtalálható 16 Haribo-gyár legújabbikaként járul hozzá a nap mint nap több mint 160 millió gyártósorról legördülő gumimaci előállításához. A németországi Bonnban 1920-ban alapított vállalat jelenleg Grafschaftban székel.
A Haribo szerint az új gyártóüzem megnyitása egy többszakaszos projekt első fázisának része, amelynek keretében egy irodaház és egy raktár is épül, majd az egyes jövőbeli szakaszokban az üzem új technológiával, kapacitással és alkalmazottakkal bővülnek majd.
A Haribo először 2017 márciusában jelentette be a wisconsini építkezési szándékát.
– Több mint 20 évvel ezelőtt kezdtem a karrieremet a Haribónál, és nagyon büszke vagyok arra, hogy része lehetek annak a csapatnak, amely valóra váltotta az amerikai gyárra vonatkozó álmot. Munkatársaink fáradhatatlanul és gondosan terveztek meg minden lépést és a piacon elérhető legjobb minőségű berendezéseket, technológiát és összetevőket használták. A Haribo márka határtalan potenciállal rendelkezik, és az amerikai gyártás történetünk izgalmas új fejezete
– mondta el Hakan Zor, a Haribo of America termelési vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >