Megnyílt a dm legkisebb üzlete
A dm megnyitotta története legkisebb üzletét: a budapesti Minipolisz gyerekvárosban a családok a drogéria boltját is megtalálják februártól. A nyitás alkalmából a dm játékokkal, apró ajándékokkal és zsákbamacskával várta a családokat.
A drogéria gyermekekre szabott boltjában minden megtalálható, ami egy valódi bevásárláshoz szükséges: az ország legkisebb dm-boltjában a gyerekek a számukra készített gyermek bevásárlókocsikkal indulhatnak neki a bevásárlásnak. Megismerkedhetnek minden olyan termékkel, ami egy kis háziasszony vagy úriember háztartásában és fürdőszobájában szükséges. Játékpénzzel egyenlíthetik ki a számlát, sorban állhatnak a pénztárnál, árut tölthetnek, ha kis társaik mindent felvásárolnak, s kiürülnek a polcok. A vásárlást egy gyermekekre szabott kasszánál tudják befejezni, lehetőségük van akár a pénztár mögé is állni, és kipróbálni, hogyan dolgoznak a dm eladói.
Ha elfáradnának a vásárlás közben, megpihenhetnek a számukra kihelyezett kis asztalnál, ahol színezők és foglalkoztató játékok várják őket. A dm üzleteiből már jól ismert játékkocka is rendelkezésükre áll; a fiúk kormányozhatnak, végigvezethetik autójukat a pályán, míg a lányok kézügyességüket tesztelhetik.
A minibolt megnyitóján a dm különleges meglepetésekkel is készült, ajándék termékeket kaptak a boltba látogató családok, a gyerekek zsákbamacskát játszhattak, de a dm kabalafigurája, Saubär maci is nagy sikert aratott. Mosolyogva szorongatták a kicsik a színes dm lufikat, majd belevetették magukat az önfeledt vásárlásba, púposra tornyozva kosarukban a dm termékeit.
„A dm számára kiemelten fontosak a családok, ezzel a boltnyitással a drogéria újabb lépést tesz, hogy még szorosabbra fűzze vásárlóival a kapcsolatot” – nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
Miközben a kicsik felfedezik a mini drogériát, a szülőknek lehetőségük van, hogy az active beuty programmal ismerkedhessenek, vagy a baba bónusz programról tájékozódjanak a boltnál kihelyezett kiadványokból.
A baba bónusz programot azzal a céllal indította el a drogéria, hogy a szülők a legjobb gondoskodást nyújthassák gyermekeiknek: ehhez ad segítséget a dm a babavárás ötödik hónapjától egészen a gyermekek hároméves koráig.
A drogéria babápolási termékek széles sorát kínálja, s segít, hogy a kicsik számára változatos és egészséges ételeket választhassanak a családok.
A budapesti Minipoliszban mostantól minden nap várja a drogéria a családokat, a boltban a gyerekek a dm saját márkás termékeiből válogathatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal együttműködésben
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >