Megnyílt a dm legkisebb üzlete
A dm megnyitotta története legkisebb üzletét: a budapesti Minipolisz gyerekvárosban a családok a drogéria boltját is megtalálják februártól. A nyitás alkalmából a dm játékokkal, apró ajándékokkal és zsákbamacskával várta a családokat.
A drogéria gyermekekre szabott boltjában minden megtalálható, ami egy valódi bevásárláshoz szükséges: az ország legkisebb dm-boltjában a gyerekek a számukra készített gyermek bevásárlókocsikkal indulhatnak neki a bevásárlásnak. Megismerkedhetnek minden olyan termékkel, ami egy kis háziasszony vagy úriember háztartásában és fürdőszobájában szükséges. Játékpénzzel egyenlíthetik ki a számlát, sorban állhatnak a pénztárnál, árut tölthetnek, ha kis társaik mindent felvásárolnak, s kiürülnek a polcok. A vásárlást egy gyermekekre szabott kasszánál tudják befejezni, lehetőségük van akár a pénztár mögé is állni, és kipróbálni, hogyan dolgoznak a dm eladói.
Ha elfáradnának a vásárlás közben, megpihenhetnek a számukra kihelyezett kis asztalnál, ahol színezők és foglalkoztató játékok várják őket. A dm üzleteiből már jól ismert játékkocka is rendelkezésükre áll; a fiúk kormányozhatnak, végigvezethetik autójukat a pályán, míg a lányok kézügyességüket tesztelhetik.
A minibolt megnyitóján a dm különleges meglepetésekkel is készült, ajándék termékeket kaptak a boltba látogató családok, a gyerekek zsákbamacskát játszhattak, de a dm kabalafigurája, Saubär maci is nagy sikert aratott. Mosolyogva szorongatták a kicsik a színes dm lufikat, majd belevetették magukat az önfeledt vásárlásba, púposra tornyozva kosarukban a dm termékeit.
„A dm számára kiemelten fontosak a családok, ezzel a boltnyitással a drogéria újabb lépést tesz, hogy még szorosabbra fűzze vásárlóival a kapcsolatot” – nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
Miközben a kicsik felfedezik a mini drogériát, a szülőknek lehetőségük van, hogy az active beuty programmal ismerkedhessenek, vagy a baba bónusz programról tájékozódjanak a boltnál kihelyezett kiadványokból.
A baba bónusz programot azzal a céllal indította el a drogéria, hogy a szülők a legjobb gondoskodást nyújthassák gyermekeiknek: ehhez ad segítséget a dm a babavárás ötödik hónapjától egészen a gyermekek hároméves koráig.
A drogéria babápolási termékek széles sorát kínálja, s segít, hogy a kicsik számára változatos és egészséges ételeket választhassanak a családok.
A budapesti Minipoliszban mostantól minden nap várja a drogéria a családokat, a boltban a gyerekek a dm saját márkás termékeiből válogathatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Áprilistól már a dm-ben is kaphatóak lesznek az AVON termékei
Az AVON az elmúlt több mint 135 év alatt a…
Tovább olvasom >Újdonság a drogéria polcain – dm Late night shopping x Maybelline
A dekorkozmetikumok szerelmeseinek örömmel jelentjük, hogy a Maybelline New York…
Tovább olvasom >Több hely jut a német Rossmann-üzletek polcain a bioélelmiszereknek
Nagyobb – a jelenlegi átlagos 9 méter helyett 15 méternyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >