Megnyílt a dm legkisebb üzlete
A dm megnyitotta története legkisebb üzletét: a budapesti Minipolisz gyerekvárosban a családok a drogéria boltját is megtalálják februártól. A nyitás alkalmából a dm játékokkal, apró ajándékokkal és zsákbamacskával várta a családokat.
A drogéria gyermekekre szabott boltjában minden megtalálható, ami egy valódi bevásárláshoz szükséges: az ország legkisebb dm-boltjában a gyerekek a számukra készített gyermek bevásárlókocsikkal indulhatnak neki a bevásárlásnak. Megismerkedhetnek minden olyan termékkel, ami egy kis háziasszony vagy úriember háztartásában és fürdőszobájában szükséges. Játékpénzzel egyenlíthetik ki a számlát, sorban állhatnak a pénztárnál, árut tölthetnek, ha kis társaik mindent felvásárolnak, s kiürülnek a polcok. A vásárlást egy gyermekekre szabott kasszánál tudják befejezni, lehetőségük van akár a pénztár mögé is állni, és kipróbálni, hogyan dolgoznak a dm eladói.
Ha elfáradnának a vásárlás közben, megpihenhetnek a számukra kihelyezett kis asztalnál, ahol színezők és foglalkoztató játékok várják őket. A dm üzleteiből már jól ismert játékkocka is rendelkezésükre áll; a fiúk kormányozhatnak, végigvezethetik autójukat a pályán, míg a lányok kézügyességüket tesztelhetik.
A minibolt megnyitóján a dm különleges meglepetésekkel is készült, ajándék termékeket kaptak a boltba látogató családok, a gyerekek zsákbamacskát játszhattak, de a dm kabalafigurája, Saubär maci is nagy sikert aratott. Mosolyogva szorongatták a kicsik a színes dm lufikat, majd belevetették magukat az önfeledt vásárlásba, púposra tornyozva kosarukban a dm termékeit.
„A dm számára kiemelten fontosak a családok, ezzel a boltnyitással a drogéria újabb lépést tesz, hogy még szorosabbra fűzze vásárlóival a kapcsolatot” – nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
Miközben a kicsik felfedezik a mini drogériát, a szülőknek lehetőségük van, hogy az active beuty programmal ismerkedhessenek, vagy a baba bónusz programról tájékozódjanak a boltnál kihelyezett kiadványokból.
A baba bónusz programot azzal a céllal indította el a drogéria, hogy a szülők a legjobb gondoskodást nyújthassák gyermekeiknek: ehhez ad segítséget a dm a babavárás ötödik hónapjától egészen a gyermekek hároméves koráig.
A drogéria babápolási termékek széles sorát kínálja, s segít, hogy a kicsik számára változatos és egészséges ételeket választhassanak a családok.
A budapesti Minipoliszban mostantól minden nap várja a drogéria a családokat, a boltban a gyerekek a dm saját márkás termékeiből válogathatnak.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >