„Meglepően nagy érdeklődés”
– A magyar cégek részéről meglepően nagy érdeklődést tapasztaltunk a bécsi vásár iránt, ahol a közép- és kelet-európai cégek is bemutatkozhattak – tájékoztatott Dobrotka Zsuzsa, az Agrármarketing Centrum kommunikációs vezetője a magyar nemzeti stand egyik tárgyalójában. – Sokan látnak fantáziát az osztrák piacban. Közelsége miatt könnyű a kapcsolattartás, és vonzó a fizetőképes kereslet is.
Hozzáteszi, hogy magyar élelmiszerek évek óta nem jelentek meg ausztriai vásárokon közösségi marketinggel:
– Eredetileg 100 négyzetméternyi területet terveztünk, amit a jelentkezők nagy száma miatt növeltünk 140-re.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >