„Meglepően nagy érdeklődés”
– A magyar cégek részéről meglepően nagy érdeklődést tapasztaltunk a bécsi vásár iránt, ahol a közép- és kelet-európai cégek is bemutatkozhattak – tájékoztatott Dobrotka Zsuzsa, az Agrármarketing Centrum kommunikációs vezetője a magyar nemzeti stand egyik tárgyalójában. – Sokan látnak fantáziát az osztrák piacban. Közelsége miatt könnyű a kapcsolattartás, és vonzó a fizetőképes kereslet is.
Hozzáteszi, hogy magyar élelmiszerek évek óta nem jelentek meg ausztriai vásárokon közösségi marketinggel:
– Eredetileg 100 négyzetméternyi területet terveztünk, amit a jelentkezők nagy száma miatt növeltünk 140-re.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >