„Meglepően nagy érdeklődés”
– A magyar cégek részéről meglepően nagy érdeklődést tapasztaltunk a bécsi vásár iránt, ahol a közép- és kelet-európai cégek is bemutatkozhattak – tájékoztatott Dobrotka Zsuzsa, az Agrármarketing Centrum kommunikációs vezetője a magyar nemzeti stand egyik tárgyalójában. – Sokan látnak fantáziát az osztrák piacban. Közelsége miatt könnyű a kapcsolattartás, és vonzó a fizetőképes kereslet is.
Hozzáteszi, hogy magyar élelmiszerek évek óta nem jelentek meg ausztriai vásárokon közösségi marketinggel:
– Eredetileg 100 négyzetméternyi területet terveztünk, amit a jelentkezők nagy száma miatt növeltünk 140-re.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >