Meglepően jól teljesítenek a L’Oreal részvényei
A L’Oreal részvényei pénteken jelentős, 5%-os emelkedést mutattak, ami a cég első negyedéves eladási eredményeinek köszönhető, melyek meghaladták a piaci várakozásokat. Ez a növekedés megnyugtatta a befektetőket, akik az Egyesült Államokban tapasztalt esetleges lassulás miatt aggódtak – jelentette a Reuters.
Az erős teljesítmény különösen jelentős volt, mivel korábban voltak aggodalmak az Egyesült Államok piacán tapasztalható lassulással kapcsolatban. A L’Oreal részvényei 07:45-kor (GMT) érték el ezt a szintet, ami a legnagyobb növekedés 2023 januárja óta. Ugyanakkor, az év eleje óta a részvények értéke összességében 6%-ot csökkent. A világ legnagyobb szépségipari vállalata, a L’Oreal, több mint 12%-os forgalomnövekedést jelentett Észak-Amerikában és Európában. A növekedés fő mozgatórugója a tömegpiaci termékek és a bőrgyógyászati kínálat volt, amelyek ellensúlyozták a luxusszegmens visszaesését.
A Barclays elemzői „sziklaszilárd negyedévnek” nevezték a L’Oreal első negyedéves eredményeit, megjegyezve, hogy bár a cég elismerte az amerikai piac lassulását, mégis pozitívan lepte meg az elemzőket mind az Egyesült Államokban, mind Európában elért eredményeivel.
A L’Oreal részvényeinek erős teljesítménye nem csak a cég számára hozott előnyt, hanem más szépségipari vállalatok számára is. Az Estee Lauder részvényei is mintegy 5%-kal emelkedtek, míg a Coty 3%-os növekedést mutatott.
A Bernstein elemzői szerint a L’Oreal sikeresen mutatott erős növekedést és képes volt optimalizálni reklám- és promóciós beruházásait globálisan. Ez lehetővé tette, hogy a cég kategóriák és demográfiai csoportok között átcsoportosítson, ezzel növelve globális növekedését és rugalmasságát.
Az ilyen jellegű pozitív eredmények nagy jelentőséggel bírnak a szépségipari szektorban, különösen akkor, amikor a globális gazdasági helyzet bizonytalanságot mutat. Az eladási növekedés erős teljesítménye megerősíti a befektetők bizalmát, és azt mutatja, hogy a szépségipar képes alkalmazkodni és sikeresen működni a változó piaci környezetben.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >A kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A veszélyes, nem élelmiszeripari termékek uniós gyorsriasztási rendszerében kozmetikai termékekre…
Tovább olvasom >Kegyetlen piaci realitások, elapadó lojalitás a szépségiparban
Tíz év a vasúti iparban, tizenöt a szépségiparban, mégsem hisz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >