Meglepő eredmények a legújabb élelmiszerbiztonsági kutatásban (X)
Az élelmiszerbiztonsági fejlesztések fontosságára hívja fel a figyelmet a GKI kutatásának eredménye.
A napokban publikált, a GKI
Gazdaságkutató Zrt. által készített élelmiszerbiztonsági kutatásából kiderül,
hogy hazai lakosság 24%-a többnyire nem tartja hitelesnek az élelmiszereken
feltüntetett információkat, amelynek hátterében az élelmiszervásárlással
kapcsolatos számos negatív tapasztalat áll. A magyar fogyasztók 66%-a már
találkozott romlott, illetve hamis/hibás információt tartalmazó címkéjű
élelmiszerrel. A kutatásból kiderül, hogy a legveszélyeztetettebb termékek a
hűtést igénylő áruk, illetve, hogy a vásárlók 1/3-a többnyire nem bízik a
szuper- és hipermarketekben kapható élelmiszerek biztonságában.
Az élelmiszerek biztonságával kapcsolatban bizalmatlan
vásárlók meglepően magas aránya bizonyítja a területhez kapcsolódó megoldások
létjogosultságát. Az Állami Nyomda Nyrt. a 2009. május 5-7. közötti
Kriminálexpón olyan saját fejlesztésű termékeket és szolgáltatásokat mutat be,
amelyek alkalmasak a fogyasztók élelmiszerbiztonságba vetett bizalmának
visszaállítására. A bemutatásra kerülő innovációk költséghatékony megoldást
nyújtanak az egészségre is ártalmas élelmiszerekkel, vagy akár gyógyszerekkel
történő visszaélések megakadályozására. A fejlesztések felölelik az
eredetiségvédelmet, az átcímkézések ellen védelmet adó egyedi termékazonosítást
és a komplex logisztika nyomon követést is.
További információ:
Állami Nyomda Nyrt. – Üzletfejlesztés
E-mail: info@any.hu, telefon: 431 1347
www.allaminyomda.hu
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >