Meglepő eredmények a legújabb élelmiszerbiztonsági kutatásban (X)
Az élelmiszerbiztonsági fejlesztések fontosságára hívja fel a figyelmet a GKI kutatásának eredménye.
A napokban publikált, a GKI
Gazdaságkutató Zrt. által készített élelmiszerbiztonsági kutatásából kiderül,
hogy hazai lakosság 24%-a többnyire nem tartja hitelesnek az élelmiszereken
feltüntetett információkat, amelynek hátterében az élelmiszervásárlással
kapcsolatos számos negatív tapasztalat áll. A magyar fogyasztók 66%-a már
találkozott romlott, illetve hamis/hibás információt tartalmazó címkéjű
élelmiszerrel. A kutatásból kiderül, hogy a legveszélyeztetettebb termékek a
hűtést igénylő áruk, illetve, hogy a vásárlók 1/3-a többnyire nem bízik a
szuper- és hipermarketekben kapható élelmiszerek biztonságában.
Az élelmiszerek biztonságával kapcsolatban bizalmatlan
vásárlók meglepően magas aránya bizonyítja a területhez kapcsolódó megoldások
létjogosultságát. Az Állami Nyomda Nyrt. a 2009. május 5-7. közötti
Kriminálexpón olyan saját fejlesztésű termékeket és szolgáltatásokat mutat be,
amelyek alkalmasak a fogyasztók élelmiszerbiztonságba vetett bizalmának
visszaállítására. A bemutatásra kerülő innovációk költséghatékony megoldást
nyújtanak az egészségre is ártalmas élelmiszerekkel, vagy akár gyógyszerekkel
történő visszaélések megakadályozására. A fejlesztések felölelik az
eredetiségvédelmet, az átcímkézések ellen védelmet adó egyedi termékazonosítást
és a komplex logisztika nyomon követést is.
További információ:
Állami Nyomda Nyrt. – Üzletfejlesztés
E-mail: info@any.hu, telefon: 431 1347
www.allaminyomda.hu
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >