Megkezdődtek az október végéig tartó hazai napok a Coop-üzletekben
Magyar üzletláncként a Tisza-Coop Zrt. különösen fontosnak tartja, hogy polcain mindig megtalálhatók legyenek a kiváló magyar termékek, ezzel is támogatva a hazai gyártókat, a magyar gazdaságot. COOP Hazai Nap néven idén is megrendezi – a Magyar Termék Nonprofit Kft. szakmai támogatásával – hagyományos eseménysorozatát, amelynek célja a közösségépítés, valamint a védjegyes magyar termékek és a Coop-üzletlánc népszerűsítése.
Öt kiemelt hazai gyártó – Prima Maroni Kft., Ceres Zrt., Abonett Kft., Gyulahús Kft., Sofidel Hungary Kft. – áll a COOP Hazai nap eseménysorozatának középpontjában.
A Tisza-Coop Zrt. hosszú évek óta szervez ehhez hasonló tematikus bolti akciókat, hogy közelebbi kapcsolatot teremtsenek a vevők, az eladók, illetve a Coop-boltok között, és hogy egyfajta közösségépítői szerepet is betöltsenek. Ilyenkor lehetőséget teremtenek a helyi csoportok, iskolák, óvodák, klubok bemutatkozására, továbbá előadóművészek, sportolók, együttesek fellépését is megszervezik – a vásárlóközönség nagy örömére. Emellett módot adnak a vevőiknek az aktuálisan futó akciók, nyereményjátékok megismerésére, a különböző termékek megkóstolására is.
Idén az eseménysorozat – a COVID-19 által okozott körülményekhez igazítva – rövidebb ideig, augusztus közepétől október végéig tart, 45-50 helyszínen, a biztonsági ajánlások maximális betartásával. Épp ezért a méltán népszerű kóstoltatási programokat felfüggesztették. Megtartják viszont a szintén közkedvelt Szerencsekerék-pörgetést, amely által további lehetőséget adnak a beszállítóknak kínálatuk népszerűsítésére, a vásárlóknak pedig a nyereményszerzésre. A tematikához illeszkedik a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2020 áprilisában indított #veddahazait mozgalma, amelynek üzenetével egyedi szelfipontot is kialakítottak. Az itt készített és a közösségi felületekre feltöltött fotókkal nyerni is lehet. Mindezek mellett többféle egyszerű, ám látványos, könnyen fertőtleníthető játékkal is kedveskednek vevőiknek és az érdeklődőknek egyaránt. Az információs sátorban pedig mobil kiállításon és szórólapokon mutatják be az érdeklődőknek a védjegyes termékeket, ezek típusait és gyártóit.
Szintén fontos eleme a rendezvénysorozatnak, hogy kérdőíven tudakolják az adott települések lakosságának Coop-boltokról kialakult véleményét, hogy ennek ismeretében még hatékonyabb és célirányosabb fejlesztéseket hajthassanak végre.
Az események helyszínei a Tisza-Coop működési területéhez tartozó Coop-üzletek előtti kitelepülések. A programok 13.00-tól 18.00 óráig tartanak. A helyszínekről és az időpontokról a Coop Hazai Nap Facebook-oldalán, valamint a Tisza-Coop boltjaiban lehet tájékozódni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >Elindult a #vadateszem kampány
Új lendületet jelent a vadhús népszerűsítésében a #vadateszem kampány elindítása,…
Tovább olvasom >