Megkezdi a Colruyt a Match és Smatch üzletek átépítését Belgiumban
Megkezdi a Colruyt Group a tavaly szeptemberben megvásárolt Match és Smatch üzletek átalakítását és a Comarché láncba integrálását.
A belga versenyhatóság, a BCA március 4-én engedélyezte a Louis Delhaize Grouptól tavaly szeptemberben a Colruyt által megvásárolt 57 üzletből 49 – 25 Match és 24 Smatch – átalakítását. A kiskereskedő öt üzlet esetében vár még a BCA végleges engedélyére, ami a hónap végére várható.
Átalakítás
A következő hét hétben a kiskereskedő 38 Match és Smatch üzletet épít át és integrál a Comarkt (Comarché) láncba, mely üzletek a jövőben a kiskereskedő többi lánca által kínált valamennyi előnnyel rendelkezik.
Mint Christophe Dehandschutter kifejtette:
– A választék árazása versenyképes, és Xtra hűségprogramunkban a vásárlók automatikusan részesülnek az összes aktuális promócióból és kedvezményből. Az üzletek polcain emellett számos saját márkánk, az Everyday és a Boni termékek is megtalálhatók, amelyek megfizethető minőséget kínálnak a mindennapokban.
Hét üzlet hosszabb időre bezár, mielőtt arculatuk a Colruyt Group valamely láncáénak megfelelően átalakításra kerül. Ez idő alatt a dolgozók képzésen vesznek részt a Colruyt Group egyik közeli üzletében.
A megállapodás hét független üzletet is érint, melyek közül négyről megállapodott a kiskereskedő a Retail Partners Colruyt Grouppal. A fennmaradó három esetében tárgyalások folynak a SPAR Colruyt Group hálózatába, vagy nagykereskedelmi ügyfélként történő integrálásáról.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Új csomagolást kapnak a „boldog csirkék” a Colruyt Group üzleteiben
Újabb lépést tett a Colruyt Group az állatjóléti szempontból előnyösebb…
Tovább olvasom >Felvásárolja a belga Colruyt Group a Foodbaget
A belga Colruyt Group 100%-os tulajdonába kerül a Smartmat nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >