Megkezdi a Colruyt a Match és Smatch üzletek átépítését Belgiumban
Megkezdi a Colruyt Group a tavaly szeptemberben megvásárolt Match és Smatch üzletek átalakítását és a Comarché láncba integrálását.
A belga versenyhatóság, a BCA március 4-én engedélyezte a Louis Delhaize Grouptól tavaly szeptemberben a Colruyt által megvásárolt 57 üzletből 49 – 25 Match és 24 Smatch – átalakítását. A kiskereskedő öt üzlet esetében vár még a BCA végleges engedélyére, ami a hónap végére várható.
Átalakítás
A következő hét hétben a kiskereskedő 38 Match és Smatch üzletet épít át és integrál a Comarkt (Comarché) láncba, mely üzletek a jövőben a kiskereskedő többi lánca által kínált valamennyi előnnyel rendelkezik.
Mint Christophe Dehandschutter kifejtette:
– A választék árazása versenyképes, és Xtra hűségprogramunkban a vásárlók automatikusan részesülnek az összes aktuális promócióból és kedvezményből. Az üzletek polcain emellett számos saját márkánk, az Everyday és a Boni termékek is megtalálhatók, amelyek megfizethető minőséget kínálnak a mindennapokban.
Hét üzlet hosszabb időre bezár, mielőtt arculatuk a Colruyt Group valamely láncáénak megfelelően átalakításra kerül. Ez idő alatt a dolgozók képzésen vesznek részt a Colruyt Group egyik közeli üzletében.
A megállapodás hét független üzletet is érint, melyek közül négyről megállapodott a kiskereskedő a Retail Partners Colruyt Grouppal. A fennmaradó három esetében tárgyalások folynak a SPAR Colruyt Group hálózatába, vagy nagykereskedelmi ügyfélként történő integrálásáról.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Dániában valamennyi Netto üzlet átállt a vállalat 3.0 koncepciójára
A Salling Group a Rødbyben található üzlet újranyitásával fejezi be…
Tovább olvasom >Egynapos házhozszállítást és hűthető csomagautomatából történő átvételt tesztel a Colruyt Group
Egynapos átvételt és aznapi házhozszállítást tesztel a Collect&Go. A a…
Tovább olvasom >Az online csatorna már a francia élelmiszerpiac 10%-át adja
A Kantar friss adatai szerint az online értékesítés a teljes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >