Megjelentek az Aldi imázshirdetései
A márkanév erősítésével megkezdődött az Aldi invázió, a cég nem csak az élelmiszerek, hanem a tartós fogyasztási cikkek területén is jelentős árengedményeket ígér.
Elemzők szerint a
Magyarországra tervezett 400 üzletből 20-25 heteken
belül megnyit, a pontos dátum a konkurencia miatt csak az
utolsó pillanatban derül ki. A tapasztalatokat elemezve a
szakemberek úgy értékelik, hogy az Alditól
leginkább a kis alapterületű üzleteknek (a
függetlenek és a lánchoz tartozók egyaránt)
van félnivalójuk, a modern kereskedelmi csatornák
forgalmát -, főként az árképzésük
és szélesebb választékuk miatt –
egyelőre nem veszélyezteti.
Az elemzők szerint már
ma is túlkínálat van kiskereskedelmi
egységekből, a vásárlóerő várható
alakulása sem indokolja a meglévő 1,5 millió
négyzetmétert, ezért várható, hogy
az Aldi megerősödése középtávon
magával hozza egy nemzetközi lánc kivonulását
is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >