Megjelentek az Aldi imázshirdetései
A márkanév erősítésével megkezdődött az Aldi invázió, a cég nem csak az élelmiszerek, hanem a tartós fogyasztási cikkek területén is jelentős árengedményeket ígér.
Elemzők szerint a
Magyarországra tervezett 400 üzletből 20-25 heteken
belül megnyit, a pontos dátum a konkurencia miatt csak az
utolsó pillanatban derül ki. A tapasztalatokat elemezve a
szakemberek úgy értékelik, hogy az Alditól
leginkább a kis alapterületű üzleteknek (a
függetlenek és a lánchoz tartozók egyaránt)
van félnivalójuk, a modern kereskedelmi csatornák
forgalmát -, főként az árképzésük
és szélesebb választékuk miatt –
egyelőre nem veszélyezteti.
Az elemzők szerint már
ma is túlkínálat van kiskereskedelmi
egységekből, a vásárlóerő várható
alakulása sem indokolja a meglévő 1,5 millió
négyzetmétert, ezért várható, hogy
az Aldi megerősödése középtávon
magával hozza egy nemzetközi lánc kivonulását
is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >