Megjelent Magyarország legátfogóbb Z-generációs kutatása
A Diversum, a Quantum Digitális Diákszövetkezet, Steigervald Krisztián (SteiGen) és a PwC szakmai együttműködésében megjelent a Gen Z Report, Magyarország eddigi legátfogóbb kutatása a Z-generációról.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Hogyan él, és milyen az első „digitális bennszülött” generáció értékrendje, vásárlási preferenciái és költési szokásai? Milyen ember a GOAT, azaz Greatest Of All Time, a karizmatikus RIZZ, és mit takar a SNACKABLE élmény és tartalom? – néhány generációs szlengre is fény derül a kutatásból.
A Z-generáció tagjai átlagosan napi 4,6 órát töltenek az interneten. A reklámokra fogékonyabbak, mint a többi generáció, de emellett a véleményeket is keresik. A Z-generáció kifejezetten magas etikai mércével rendelkezik, ami a vásárlási szokásaikban is tetten érhető.
– Sokszor elfelejtjük, hogy egy generációt sosem lehet a szülei nélkül értelmezni… Egy generáció nem tud lusta lenni vagy szorgalmas, maximum másképp áll hozzá a munkához, másképp motiválható. Többek között erről szól ez a kutatás is – mondja Steigervald Krisztián generációkutató.
A Trade magazin által szervezett Innovációk napja konferencián, május 15-én részletes prezentációt hallhatunk majd a fentiekről. (evinnovacioja.hu) //
Kapcsolódó cikkeink
Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >Még egyszer a felszolgálási díjról
Az MVI aktualizálta tájékoztató anyagát a jelenlegi szabályozásnak megfelelően a…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/5. száma, amelynek bővített digitális…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >