Megjelent Magyarország legátfogóbb Z-generációs kutatása
A Diversum, a Quantum Digitális Diákszövetkezet, Steigervald Krisztián (SteiGen) és a PwC szakmai együttműködésében megjelent a Gen Z Report, Magyarország eddigi legátfogóbb kutatása a Z-generációról.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Hogyan él, és milyen az első „digitális bennszülött” generáció értékrendje, vásárlási preferenciái és költési szokásai? Milyen ember a GOAT, azaz Greatest Of All Time, a karizmatikus RIZZ, és mit takar a SNACKABLE élmény és tartalom? – néhány generációs szlengre is fény derül a kutatásból.
A Z-generáció tagjai átlagosan napi 4,6 órát töltenek az interneten. A reklámokra fogékonyabbak, mint a többi generáció, de emellett a véleményeket is keresik. A Z-generáció kifejezetten magas etikai mércével rendelkezik, ami a vásárlási szokásaikban is tetten érhető.
– Sokszor elfelejtjük, hogy egy generációt sosem lehet a szülei nélkül értelmezni… Egy generáció nem tud lusta lenni vagy szorgalmas, maximum másképp áll hozzá a munkához, másképp motiválható. Többek között erről szól ez a kutatás is – mondja Steigervald Krisztián generációkutató.
A Trade magazin által szervezett Innovációk napja konferencián, május 15-én részletes prezentációt hallhatunk majd a fentiekről. (evinnovacioja.hu) //
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >PwC: az AI térnyerése nem csökkenti, hanem növeli a munkahelyek számát
A mesterséges intelligencia (AI) térnyerése a félelmekkel ellentétben nem csökkenti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >