Megjelent Magyarország legátfogóbb Z-generációs kutatása
A Diversum, a Quantum Digitális Diákszövetkezet, Steigervald Krisztián (SteiGen) és a PwC szakmai együttműködésében megjelent a Gen Z Report, Magyarország eddigi legátfogóbb kutatása a Z-generációról.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Hogyan él, és milyen az első „digitális bennszülött” generáció értékrendje, vásárlási preferenciái és költési szokásai? Milyen ember a GOAT, azaz Greatest Of All Time, a karizmatikus RIZZ, és mit takar a SNACKABLE élmény és tartalom? – néhány generációs szlengre is fény derül a kutatásból.
A Z-generáció tagjai átlagosan napi 4,6 órát töltenek az interneten. A reklámokra fogékonyabbak, mint a többi generáció, de emellett a véleményeket is keresik. A Z-generáció kifejezetten magas etikai mércével rendelkezik, ami a vásárlási szokásaikban is tetten érhető.
– Sokszor elfelejtjük, hogy egy generációt sosem lehet a szülei nélkül értelmezni… Egy generáció nem tud lusta lenni vagy szorgalmas, maximum másképp áll hozzá a munkához, másképp motiválható. Többek között erről szól ez a kutatás is – mondja Steigervald Krisztián generációkutató.
A Trade magazin által szervezett Innovációk napja konferencián, május 15-én részletes prezentációt hallhatunk majd a fentiekről. (evinnovacioja.hu) //
Kapcsolódó cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >