Megjelent az első Marketing Trendbook!
Mi is a Marketing Trendbook? Iránytű az üzleti és társadalmi értékteremtésben. Ezzel az egyedülálló kiadvánnyal gazdagodott a hazai marketingszakma, amely a továbbiakban várhatóan kétévente kerül megjelentetésre.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
AMarketing Trendbook 2023–24 kiadványban 147 meghatározó marketinges és üzleti döntéshozó gondolatait ismerhetik meg az érdeklődők 26 rovatban, több mint 420 oldalon. A kiadvány stratégiai szintű publikációkon keresztül mutatja be a legfontosabb üzleti és szakmai trendeket, valamint a lehetséges növekedési irányokat. A Magyar Marketing Szövetség kiadványa nyomtatott formában megvásárolható, illetve ingyenesen le is tölthető a trendbook.marketing.hu oldalon.
– Büszkék vagyunk rá, hogy példaértékű összefogás keretében jött létre ez a kiadvány. A Trendbook helyzet- és jövőképet ad, valamint iránytűként funkcionál minden fejlődni akaró egyén és szervezet számára. Amíg a marketing segít eligazodni a megváltozott világunkban, addig a Trendbook irányt mutat a marketing világában. A kiadványban részletesen bemutatjuk a marketing szerepeit, egyúttal egy ilyen nagyszabású kötet segít abban is, hogy megerősítse a marketing reputációját és a szakmai identitásunkat is – mondta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke.

Az első Marketing Trendbook
Ez foglalkoztatja a szakértőket
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja hozzátette:
– Régóta várt a hazai marketingszakma erre a kiadványra, amelyet soha nem látott összefogás keretében hoztunk létre, és hiszem, hogy igazi értéket teremtett a kezdeményezés. A kiadvány átöleli azokat a területeket, amelyek a szerkesztők szerint ma a marketing világát alkotják. Az időszerűségét azt is mutatja, hogy az elmúlt öt évben talán többet változott a marketing világa, mint az elmúlt 20 évben összességében. Egészen messze kezdünk kerülni a kizárólag purpose alapú márka hangoztatásától, rövid távú tranzakciókra épülő kampányvilágtól, és egy új, holisztikusabb megközelítés felé indulunk.
A kötetben szereplő tartalmak többek között olyan változatos témákkal foglalkoznak, mint a mesterséges intelligencia szerepe, a generációk közti különbségek, a generációmenedzsment, az influenszerkommunikáció kihívásai és jövője, az omnichannel stratégia, a social media, a marketing és trade marketing ereje vagy az adatvezéreltség.
Köszönet a Marketing Trendbook 2023–24 védnökeinek: Bonafarm Csoport, Diego Kft., Euronics Kft., Libri-Bookline Zrt., Szerencsejáték Zrt., VELUX Magyarország Kft.; továbbá a szerkesztőknek és szerzőknek!

A trade marketing fejezetben a szerzők között szerepel Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin alapító-főszerkesztője is
//
A Marketing Trendbook szerkesztői, rovatvezetői
Román Balázs, főszerkesztő; Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója, az MMSZ Elnökségi tagja; Bujáki Zsolt, kommunikációs igazgató; Dr. Katona Norbert, a Neumann János Egyetem egyetemi docense, MMSZ tagozatvezetője; Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke, a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) marketing-mesterképzésének vezetője; Éless Dénes, a Szerencsejáték Zrt. sportmarketing-vezetője; Hampuch Richárd, a BETONE Media vezérigazgatója; Harcsa Beáta, a Bonafarm stratégiai és marketingigazgatója; Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója; Jakab Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing- és kommunikációs vezérigazgató-helyettese; Juhász Péter Tibor, a Vodafone és a DIGI márkaigazgatója; Klenovszki János, az NRC Marketingkutató és Tanácsadó ügyvezető igazgatója; Kósa Margó, a Kulturális és Innovációs Minisztérium miniszteri tanácsadója, Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője; Kölcsei Gergely, a Tomorrow Reklámügynökség társalapítója és tulajdonosa; Lobenwein Norbert, fesztiválszervező VOLT, Sound, STRAND; a B my Lake egyik alapítója, Akvárium Klub egyik tulajdonosa és vezetője; Márton Katalin, a Praktiker HR&CSR igazgatója; Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company, consumer & shopper CX directora; Németh Flóra, a Magyar Telekom PR & Content Product ownere; Pellion Ágnes, az EY brand, marketing- és kommunikációs vezetője; Salem Dániel, a The Heineken Company globális kategóriamenedzsere; Steigervald Krisztián, generációkutató, tréner; Tőrös Balázs, kommunikációs tanácsadó, tartalomgyártó; Van Der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország fenntarthatósági és PR-vezetője és Varga G. Gábor, az Uniomedia tartalom- és PA-igazgatója
Kapcsolódó cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mars újabb 1,9%-os abszolút üvegházhatású gázkibocsátás csökkentést ért el
A Mars Incorporated közzétette a 2024-es Fenntarthatóság Egy Generáció Alatt…
Tovább olvasom >Ezek a régió kedvenc péksüteményei: pizzás mini, sajtos pogácsa, hot dog
A magyaroknál a sajtos pogácsa a sláger a finompékárut vásárlók…
Tovább olvasom >Tizenkilenc millió forintos bírság, 308 kilogram megsemmisített dinnye az NKFH ellenőrzésének eredménye
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) a vármegyei kormányhivatalokkal…
Tovább olvasom >