Megjelent az első Marketing Trendbook!
Mi is a Marketing Trendbook? Iránytű az üzleti és társadalmi értékteremtésben. Ezzel az egyedülálló kiadvánnyal gazdagodott a hazai marketingszakma, amely a továbbiakban várhatóan kétévente kerül megjelentetésre.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
AMarketing Trendbook 2023–24 kiadványban 147 meghatározó marketinges és üzleti döntéshozó gondolatait ismerhetik meg az érdeklődők 26 rovatban, több mint 420 oldalon. A kiadvány stratégiai szintű publikációkon keresztül mutatja be a legfontosabb üzleti és szakmai trendeket, valamint a lehetséges növekedési irányokat. A Magyar Marketing Szövetség kiadványa nyomtatott formában megvásárolható, illetve ingyenesen le is tölthető a trendbook.marketing.hu oldalon.
– Büszkék vagyunk rá, hogy példaértékű összefogás keretében jött létre ez a kiadvány. A Trendbook helyzet- és jövőképet ad, valamint iránytűként funkcionál minden fejlődni akaró egyén és szervezet számára. Amíg a marketing segít eligazodni a megváltozott világunkban, addig a Trendbook irányt mutat a marketing világában. A kiadványban részletesen bemutatjuk a marketing szerepeit, egyúttal egy ilyen nagyszabású kötet segít abban is, hogy megerősítse a marketing reputációját és a szakmai identitásunkat is – mondta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke.

Az első Marketing Trendbook
Ez foglalkoztatja a szakértőket
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja hozzátette:
– Régóta várt a hazai marketingszakma erre a kiadványra, amelyet soha nem látott összefogás keretében hoztunk létre, és hiszem, hogy igazi értéket teremtett a kezdeményezés. A kiadvány átöleli azokat a területeket, amelyek a szerkesztők szerint ma a marketing világát alkotják. Az időszerűségét azt is mutatja, hogy az elmúlt öt évben talán többet változott a marketing világa, mint az elmúlt 20 évben összességében. Egészen messze kezdünk kerülni a kizárólag purpose alapú márka hangoztatásától, rövid távú tranzakciókra épülő kampányvilágtól, és egy új, holisztikusabb megközelítés felé indulunk.
A kötetben szereplő tartalmak többek között olyan változatos témákkal foglalkoznak, mint a mesterséges intelligencia szerepe, a generációk közti különbségek, a generációmenedzsment, az influenszerkommunikáció kihívásai és jövője, az omnichannel stratégia, a social media, a marketing és trade marketing ereje vagy az adatvezéreltség.
Köszönet a Marketing Trendbook 2023–24 védnökeinek: Bonafarm Csoport, Diego Kft., Euronics Kft., Libri-Bookline Zrt., Szerencsejáték Zrt., VELUX Magyarország Kft.; továbbá a szerkesztőknek és szerzőknek!

A trade marketing fejezetben a szerzők között szerepel Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin alapító-főszerkesztője is
//
A Marketing Trendbook szerkesztői, rovatvezetői
Román Balázs, főszerkesztő; Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója, az MMSZ Elnökségi tagja; Bujáki Zsolt, kommunikációs igazgató; Dr. Katona Norbert, a Neumann János Egyetem egyetemi docense, MMSZ tagozatvezetője; Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke, a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) marketing-mesterképzésének vezetője; Éless Dénes, a Szerencsejáték Zrt. sportmarketing-vezetője; Hampuch Richárd, a BETONE Media vezérigazgatója; Harcsa Beáta, a Bonafarm stratégiai és marketingigazgatója; Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója; Jakab Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing- és kommunikációs vezérigazgató-helyettese; Juhász Péter Tibor, a Vodafone és a DIGI márkaigazgatója; Klenovszki János, az NRC Marketingkutató és Tanácsadó ügyvezető igazgatója; Kósa Margó, a Kulturális és Innovációs Minisztérium miniszteri tanácsadója, Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője; Kölcsei Gergely, a Tomorrow Reklámügynökség társalapítója és tulajdonosa; Lobenwein Norbert, fesztiválszervező VOLT, Sound, STRAND; a B my Lake egyik alapítója, Akvárium Klub egyik tulajdonosa és vezetője; Márton Katalin, a Praktiker HR&CSR igazgatója; Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company, consumer & shopper CX directora; Németh Flóra, a Magyar Telekom PR & Content Product ownere; Pellion Ágnes, az EY brand, marketing- és kommunikációs vezetője; Salem Dániel, a The Heineken Company globális kategóriamenedzsere; Steigervald Krisztián, generációkutató, tréner; Tőrös Balázs, kommunikációs tanácsadó, tartalomgyártó; Van Der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország fenntarthatósági és PR-vezetője és Varga G. Gábor, az Uniomedia tartalom- és PA-igazgatója
Kapcsolódó cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >10 éves az MMSZ Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat
Jubileumi rendezvénnyel ünnepelte 10 éves évfordulóját a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >