Megjelent az első könyv a displayekről
Ösztönözd az embereket, hogy többet vásároljanak! címmel jelent meg az STI gondozásában az első displayekről szóló könyv. A Deutscher Fachverlag kiadásában, 300 oldalon megjelent kiadványt először a Deutscher Supermarktkongressen mutatták be Wiesbadenben, 2010. június 15–16-án. A színes illusztrációkat tartalmazó könyvet német és angol nyelven adták ki, átgondolva azt a tényt, hogy a POS-kampányokat egyre inkább nemzetközi szinten tervezik és valósítják meg. A kiadvány elsősorban a marketingterületen dolgozó döntéshozókat, kiskereskedőket és ügynökségeket célozza meg.
A könyv 19 nemzetközi tanulmányában az FMCG-szektorban tevékenykedő és kommunikációs szakértők mutatnak rá arra, hogy hogyan működött a POS-kommunikáció a múltban, hol tart most és hogy fog alakulni a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >A FAO elismerésben részesíti a fiatal gazdákat
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) jelöléseket vár a Fiatal…
Tovább olvasom >