Megjelent az első könyv a displayekről
Ösztönözd az embereket, hogy többet vásároljanak! címmel jelent meg az STI gondozásában az első displayekről szóló könyv. A Deutscher Fachverlag kiadásában, 300 oldalon megjelent kiadványt először a Deutscher Supermarktkongressen mutatták be Wiesbadenben, 2010. június 15–16-án. A színes illusztrációkat tartalmazó könyvet német és angol nyelven adták ki, átgondolva azt a tényt, hogy a POS-kampányokat egyre inkább nemzetközi szinten tervezik és valósítják meg. A kiadvány elsősorban a marketingterületen dolgozó döntéshozókat, kiskereskedőket és ügynökségeket célozza meg.
A könyv 19 nemzetközi tanulmányában az FMCG-szektorban tevékenykedő és kommunikációs szakértők mutatnak rá arra, hogy hogyan működött a POS-kommunikáció a múltban, hol tart most és hogy fog alakulni a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >