Megjelent az első könyv a displayekről
Ösztönözd az embereket, hogy többet vásároljanak! címmel jelent meg az STI gondozásában az első displayekről szóló könyv. A Deutscher Fachverlag kiadásában, 300 oldalon megjelent kiadványt először a Deutscher Supermarktkongressen mutatták be Wiesbadenben, 2010. június 15–16-án. A színes illusztrációkat tartalmazó könyvet német és angol nyelven adták ki, átgondolva azt a tényt, hogy a POS-kampányokat egyre inkább nemzetközi szinten tervezik és valósítják meg. A kiadvány elsősorban a marketingterületen dolgozó döntéshozókat, kiskereskedőket és ügynökségeket célozza meg.
A könyv 19 nemzetközi tanulmányában az FMCG-szektorban tevékenykedő és kommunikációs szakértők mutatnak rá arra, hogy hogyan működött a POS-kommunikáció a múltban, hol tart most és hogy fog alakulni a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >