Megjelent az Egyesült Királyság üzleteiben a Birra Moretti Sale di Mare
Már az Egyesült Királyság üzleteiben is kapható a Birra Moretti Sale di Mare, a szűretlen Birra Moretti lager „egy csipetnyi szicíliai tengeri sóval”.
A Heineken 4,8%-os alkoholtartalmú sörének bevezetéséről Richard Barnes, a Heineken marketingmenedzsere elmondta, hogy a lépés stratégiai jellegű, és a fogyasztókat „a sörök világának alaposabb megismerésére ösztönzi”. A szakember szerint „a tengeri só és a szűretlen sör párosítása testesebb és izgalmasabb, egyben hihetetlenül frissítő ízhatást eredményez”.
Barnes kifejtette:
– Kutatásunk alapján lehetőséget láttunk arra, hogy a több zamatos és érdekes ízt kereső, kísérletező kedvű fogyasztóknak prémium ízvilágot kínáljunk egy kis csavarral, és a Birra Moretti Sale di Mare tökéletesen megfelel ennek a célnak.
A Birra Moretti Sale di Mare a kontinentális sörök iránt az Egyesült Királyságban megnövekedett keresletet kívánja kiaknázni, és a Heineken jelezte, hogy a sör a vendéglátásban is megállja a helyét.
A sör a kiskereskedelemben 660 ml-es egypalackos és négy 330 ml-es üveget tartalmazó multipack kiszerelésben is forgalomba kerül, és a Heineken „két olyan próbaformátumot vezet be, amelyek megfizethető áron érhetők el a vásárlók számára”.
A csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók online játékhoz, valamint étel- és sörpárosítási inspirációkhoz juthatnak.
A bevezetést több millió font értékű országos marketingkampány támogatja, amely áprilisban indul a televízióban.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >