Megjelent az Egyesült Királyság üzleteiben a Birra Moretti Sale di Mare
Már az Egyesült Királyság üzleteiben is kapható a Birra Moretti Sale di Mare, a szűretlen Birra Moretti lager „egy csipetnyi szicíliai tengeri sóval”.
A Heineken 4,8%-os alkoholtartalmú sörének bevezetéséről Richard Barnes, a Heineken marketingmenedzsere elmondta, hogy a lépés stratégiai jellegű, és a fogyasztókat „a sörök világának alaposabb megismerésére ösztönzi”. A szakember szerint „a tengeri só és a szűretlen sör párosítása testesebb és izgalmasabb, egyben hihetetlenül frissítő ízhatást eredményez”.
Barnes kifejtette:
– Kutatásunk alapján lehetőséget láttunk arra, hogy a több zamatos és érdekes ízt kereső, kísérletező kedvű fogyasztóknak prémium ízvilágot kínáljunk egy kis csavarral, és a Birra Moretti Sale di Mare tökéletesen megfelel ennek a célnak.
A Birra Moretti Sale di Mare a kontinentális sörök iránt az Egyesült Királyságban megnövekedett keresletet kívánja kiaknázni, és a Heineken jelezte, hogy a sör a vendéglátásban is megállja a helyét.
A sör a kiskereskedelemben 660 ml-es egypalackos és négy 330 ml-es üveget tartalmazó multipack kiszerelésben is forgalomba kerül, és a Heineken „két olyan próbaformátumot vezet be, amelyek megfizethető áron érhetők el a vásárlók számára”.
A csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók online játékhoz, valamint étel- és sörpárosítási inspirációkhoz juthatnak.
A bevezetést több millió font értékű országos marketingkampány támogatja, amely áprilisban indul a televízióban.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >