Megjelent az Egyesült Királyság üzleteiben a Birra Moretti Sale di Mare
Már az Egyesült Királyság üzleteiben is kapható a Birra Moretti Sale di Mare, a szűretlen Birra Moretti lager „egy csipetnyi szicíliai tengeri sóval”.
A Heineken 4,8%-os alkoholtartalmú sörének bevezetéséről Richard Barnes, a Heineken marketingmenedzsere elmondta, hogy a lépés stratégiai jellegű, és a fogyasztókat „a sörök világának alaposabb megismerésére ösztönzi”. A szakember szerint „a tengeri só és a szűretlen sör párosítása testesebb és izgalmasabb, egyben hihetetlenül frissítő ízhatást eredményez”.
Barnes kifejtette:
– Kutatásunk alapján lehetőséget láttunk arra, hogy a több zamatos és érdekes ízt kereső, kísérletező kedvű fogyasztóknak prémium ízvilágot kínáljunk egy kis csavarral, és a Birra Moretti Sale di Mare tökéletesen megfelel ennek a célnak.
A Birra Moretti Sale di Mare a kontinentális sörök iránt az Egyesült Királyságban megnövekedett keresletet kívánja kiaknázni, és a Heineken jelezte, hogy a sör a vendéglátásban is megállja a helyét.
A sör a kiskereskedelemben 660 ml-es egypalackos és négy 330 ml-es üveget tartalmazó multipack kiszerelésben is forgalomba kerül, és a Heineken „két olyan próbaformátumot vezet be, amelyek megfizethető áron érhetők el a vásárlók számára”.
A csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók online játékhoz, valamint étel- és sörpárosítási inspirációkhoz juthatnak.
A bevezetést több millió font értékű országos marketingkampány támogatja, amely áprilisban indul a televízióban.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >