Megjelent az Egyesült Királyság üzleteiben a Birra Moretti Sale di Mare
Már az Egyesült Királyság üzleteiben is kapható a Birra Moretti Sale di Mare, a szűretlen Birra Moretti lager „egy csipetnyi szicíliai tengeri sóval”.
A Heineken 4,8%-os alkoholtartalmú sörének bevezetéséről Richard Barnes, a Heineken marketingmenedzsere elmondta, hogy a lépés stratégiai jellegű, és a fogyasztókat „a sörök világának alaposabb megismerésére ösztönzi”. A szakember szerint „a tengeri só és a szűretlen sör párosítása testesebb és izgalmasabb, egyben hihetetlenül frissítő ízhatást eredményez”.
Barnes kifejtette:
– Kutatásunk alapján lehetőséget láttunk arra, hogy a több zamatos és érdekes ízt kereső, kísérletező kedvű fogyasztóknak prémium ízvilágot kínáljunk egy kis csavarral, és a Birra Moretti Sale di Mare tökéletesen megfelel ennek a célnak.
A Birra Moretti Sale di Mare a kontinentális sörök iránt az Egyesült Királyságban megnövekedett keresletet kívánja kiaknázni, és a Heineken jelezte, hogy a sör a vendéglátásban is megállja a helyét.
A sör a kiskereskedelemben 660 ml-es egypalackos és négy 330 ml-es üveget tartalmazó multipack kiszerelésben is forgalomba kerül, és a Heineken „két olyan próbaformátumot vezet be, amelyek megfizethető áron érhetők el a vásárlók számára”.
A csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók online játékhoz, valamint étel- és sörpárosítási inspirációkhoz juthatnak.
A bevezetést több millió font értékű országos marketingkampány támogatja, amely áprilisban indul a televízióban.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >