Megjelent az Egyesült Királyság üzleteiben a Birra Moretti Sale di Mare
Már az Egyesült Királyság üzleteiben is kapható a Birra Moretti Sale di Mare, a szűretlen Birra Moretti lager „egy csipetnyi szicíliai tengeri sóval”.
A Heineken 4,8%-os alkoholtartalmú sörének bevezetéséről Richard Barnes, a Heineken marketingmenedzsere elmondta, hogy a lépés stratégiai jellegű, és a fogyasztókat „a sörök világának alaposabb megismerésére ösztönzi”. A szakember szerint „a tengeri só és a szűretlen sör párosítása testesebb és izgalmasabb, egyben hihetetlenül frissítő ízhatást eredményez”.
Barnes kifejtette:
– Kutatásunk alapján lehetőséget láttunk arra, hogy a több zamatos és érdekes ízt kereső, kísérletező kedvű fogyasztóknak prémium ízvilágot kínáljunk egy kis csavarral, és a Birra Moretti Sale di Mare tökéletesen megfelel ennek a célnak.
A Birra Moretti Sale di Mare a kontinentális sörök iránt az Egyesült Királyságban megnövekedett keresletet kívánja kiaknázni, és a Heineken jelezte, hogy a sör a vendéglátásban is megállja a helyét.
A sör a kiskereskedelemben 660 ml-es egypalackos és négy 330 ml-es üveget tartalmazó multipack kiszerelésben is forgalomba kerül, és a Heineken „két olyan próbaformátumot vezet be, amelyek megfizethető áron érhetők el a vásárlók számára”.
A csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók online játékhoz, valamint étel- és sörpárosítási inspirációkhoz juthatnak.
A bevezetést több millió font értékű országos marketingkampány támogatja, amely áprilisban indul a televízióban.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >