Megjelent a Trade magazin legújabb száma!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 05. 03. 15:36

A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél alján található címlapra kattintva. De miről is szól a májusi szám?

A Trade magazin legújabb, májusi száma hagyományosan az egyre fontosabb, és egyre hosszabb ideig tartó grillszezonnal indul. Egyre több kategóriát érintünk évről évre. Ma már nem csak a grillek, grillerek, de a grillsajtok, fűszerek és pácok, szószok, zöldségek és köretek, illetve a non-food termékek ide tartozó kategóriái, mint a fóliák, vagy a konyhai törlők is helyet kapnak.

 Reflektor rovatunk követi a korábbi évek megszokott májusi témafeldolgozását a modern életmód és sport témákkal. A modern életmódban az aktuális, különböző étkezési trendeket dolgozzuk fel, így például a mentes termékek közé már önálló témafeldolgozással kerültek be a növényi termékkínálat hívószavai. Nem feledkezhetünk el a sport márkaépítő szerepéről sem FMCG körökben az egészség mellett, főleg egy olyan „sportos” évben, mint az idei.

Májusi lapszámunk további piackörképekben sem szenved hiányt, így elemezzük a cereália, csokoládé, jegeskávé, jégkrém, energiaital, ásványvíz, rum és tequila, valamint az intimhigiénia piacát is.

A kozmetikai blokkot a minden évben ilyenkorra tervezett Beauty mellékletünk egészíti ki hajunk, arcunk, testünk ápolóinak részletesebb elemzésével.

Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban. A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban, de külön gyűjtve a fenntarthatósági, vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek.

HoReCa rovatunkat ez alkalommal áthatja a SIRHA Budapest 2024 kiállítási beszámoló, az eseményen történtek visszaemlékezései, kezdve a kiállítás versenyeinek sikereitől a szakmai programok tartalmának részletezéséig.

Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban most is követjük a hazai és nemzetközi eseményeket, így az EuroCIS kiállításról és a European Private Label versenyről is közlünk beszámolót.

Instore és outdoor rovatunkban egy teljesen új témával, a patikai digitalizációval foglalkozunk nagyobb terjedelemben, minden érintett oldalt körbejárva.

De mindezek előtt, javaslom, hogy kezdje az olvasást egyből címlapinterjúnkkal, hiszen az R-Water tulajdonosai őszintén beszélnek a cég indulásának nehézségeiről, és az azóta elért sikerekről.

A lap eleji Lánchíd Klub véleménysarkunkban pedig Jeszenszki Lívia, a Reál ügyvezetője értékeli a DRS-sel kapcsolatban kialakult, jelenleg várakozó időszakot.

Az ismét 200 oldalas digitális magazin ezúttal is sok érdekes és értékes információt oszt meg az olvasókkal. Ajánljuk olvasásra tehát a most megjelent lapszámunkat, amelynek digitális verzióját az alábbi képre kattintva akár most is át lehet lapozni, olvasgatni.

Kattintson és lapozzon bele, vagy akár ingyenesen töltse le, és olvassa, amikor csak akarja!

Kapcsolódó cikkeink