Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél alján található címlapra kattintva. De miről is szól a májusi szám?
A Trade magazin legújabb, májusi száma hagyományosan az egyre fontosabb, és egyre hosszabb ideig tartó grillszezonnal indul. Egyre több kategóriát érintünk évről évre. Ma már nem csak a grillek, grillerek, de a grillsajtok, fűszerek és pácok, szószok, zöldségek és köretek, illetve a non-food termékek ide tartozó kategóriái, mint a fóliák, vagy a konyhai törlők is helyet kapnak.
Reflektor rovatunk követi a korábbi évek megszokott májusi témafeldolgozását a modern életmód és sport témákkal. A modern életmódban az aktuális, különböző étkezési trendeket dolgozzuk fel, így például a mentes termékek közé már önálló témafeldolgozással kerültek be a növényi termékkínálat hívószavai. Nem feledkezhetünk el a sport márkaépítő szerepéről sem FMCG körökben az egészség mellett, főleg egy olyan „sportos” évben, mint az idei.
Májusi lapszámunk további piackörképekben sem szenved hiányt, így elemezzük a cereália, csokoládé, jegeskávé, jégkrém, energiaital, ásványvíz, rum és tequila, valamint az intimhigiénia piacát is.
A kozmetikai blokkot a minden évben ilyenkorra tervezett Beauty mellékletünk egészíti ki hajunk, arcunk, testünk ápolóinak részletesebb elemzésével.
Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban. A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban, de külön gyűjtve a fenntarthatósági, vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek.
HoReCa rovatunkat ez alkalommal áthatja a SIRHA Budapest 2024 kiállítási beszámoló, az eseményen történtek visszaemlékezései, kezdve a kiállítás versenyeinek sikereitől a szakmai programok tartalmának részletezéséig.
Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban most is követjük a hazai és nemzetközi eseményeket, így az EuroCIS kiállításról és a European Private Label versenyről is közlünk beszámolót.
Instore és outdoor rovatunkban egy teljesen új témával, a patikai digitalizációval foglalkozunk nagyobb terjedelemben, minden érintett oldalt körbejárva.
De mindezek előtt, javaslom, hogy kezdje az olvasást egyből címlapinterjúnkkal, hiszen az R-Water tulajdonosai őszintén beszélnek a cég indulásának nehézségeiről, és az azóta elért sikerekről.
A lap eleji Lánchíd Klub véleménysarkunkban pedig Jeszenszki Lívia, a Reál ügyvezetője értékeli a DRS-sel kapcsolatban kialakult, jelenleg várakozó időszakot.
Az ismét 200 oldalas digitális
Kattintson és lapozzon bele, vagy akár ingyenesen töltse le, és olvassa, amikor csak akarja!
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan tovább? – Nenad Pacek, Noszek Péter, Keleti Arthur, Gazsi Zsoltán, Jaksity György szerint
FMCG-piaci exkluzív eseményt szervezett a Trade magazin vállalati döntéshozóknak idén…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >