Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható az alábbi címlapra kattintva.
A Trade magazin novemberi számában indítjuk az idei Business Days beszámolónkat, amely az FMCG piac legnagyobb szakmai konferenciája. Hagyományosan ez a lapszám az első három nap történéseibe enged betekintést, és az exkluzív kutatási anyagok ezeken a napokon elhangzott beszámolóját is itt adjuk közre. Ha november, akkor nem hiányozhatnak a Superbrands és Business Superbrands díjak összefoglalói sem, hiszen minden évben, ilyenkor vehetik át a díjazottak az elismeréseket, amelyekről mi előzetesen publikálhatunk, mint az esemény kizárólagos FMCG médiapartnere. Novemberi piackörképeink ismét változatos képet mutatnak a szárnyasok, virslik, vény nélkül kapható patikai termékek, a gyümölcslevek, likőrök, keserűk, mosás és öblítés, valamint nagytakarítás termékeiről. A szüret utáni időszakra hagyjuk minden évben a borpiaci áttekintőnket, amiről most is bőven lehet olvasni. A megannyi cég, személy és termék hír és piaci analízis mellett állandó rovataink, mint a vegán, fenntarthatóság, és szektorálisan a HoReCa, hazai és nemzetközi információkkal igyekszik most is felhívni az olvasók figyelmét. Több különleges összeállítással is készültünk most, ezek közül hagyományosnak mondható ősszre a Rossmann Beauty Expo beszámolója, de nem hiányozhat a világ legnagyobb élelmiszeripari kiállításának, a kölni Anugának összefoglalója sem, amelyben igyekeztünk a termékinnovációk oldaláról összeszedni a legfontosabb és legérdekesebb tudnivalókat. Meglepetés cikkünk most a Future Talks podcastunkból Gazsi Zoltán interjúnk, amelyet Ő is és mi is ajánlunk mindenki figyelmébe.
Ajánljuk olvasásra tehát a most megjelent lapszámunkat, amelynek digitális verzióját az alábbi képre kattintva akár most is át lehet lapozni, olvasgatni.
Kapcsolódó cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >Új alapokra helyezi együttműködését Magyarország és a FAO
A magyar kormány és az ENSZ Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezete…
Tovább olvasom >