Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható az alábbi címlapra kattintva.
A Trade magazin októberi számában nem kevesebbre vállalkoztunk többek között, minthogy átfogó képet adjunk az FMCG ecommerce piacról. E terület számos szakértője megszólal a cikkekben, és exkluzív kutatási anyag is olvasható benne, amelyről azóta már előadás is hallható volt a Business Days konferencián, a múlt héten.
Nem maradhatott el idén sem a nagykereskedők, importőrök és disztribútorok mellékletünk, amelybe idén is sok cég kapcsolódott be, és büszkén adtak hírt arról, hogy a kiskereskedelemhez képest jobb helyzetben vannak.
E számunk melléklete az Érték és Minőség Nagydíjas márkákhoz kapcsolódik, amelyekre szóló elismeréseket idén is szeptember elején vették át a díjazottak az Országházban.
Októberi polctükreink is színes körképek a vadhusok, pralinék, rumok, arcápolási-, hajápolási termékek és háztartási papíráruk piacáról.
Sokan várták a Signature 40 összeállításunkat is, amelyben idén is mutatjuk a 40 Signature-t, de most az előzetes, tematikus listára felkerülteket is volt lehetőségünk megmutatni.
Ajánljuk olvasásra tehát a most megjelent lapszámunkat, amelynek digitális verzióját az alábbi képre kattintva akár most is át lehet lapozni, olvasgatni.
Kattintson és lapozzon bele, vagy akár ingyenesen töltse le, és olvassa, amikor csak akarja!
https://trademagazin.hu/hu/magazin/trade-magazin-2023-10/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >