Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján található címlapra kattintva már most is olvasható, amíg megérkezik a nyomtatott kiadás. De miről is szól a novemberi szám?
Kezdjük mindjárt a címlapinterjúval, amelyben a címlapon is látható BS Plastic vezetőségének sikereiről és további céljairól mesél a cég alapítója, Büki László.
Immár hagyomány, hogy ilyenkor Kiemelt témaként a szeptemberi Business Days konferencia beszámolóját kezdjük el, majd folytatjuk a következő számban, és egy most sincs másként. Segít visszaemlékezni az FMCG Szabadegyetemre és a Trade Campusra annak, aki ott volt, és igyekszik kedvet csinálni, hogy jövőre velünk tartson az is, aki nem tudott idén eljönni.
Reflektor rovatunkban ilyenkor a csomagolás kapja a hangsúlyt, hiszen már megvannak a Hungaropack verseny eredményei is, sőt idén a Diákokkal is foglalkozunk, és megmutatjuk, hogy a WorldStar versenyen miért lehetünk büszkék a magyar tehetségekre.
November eleji számunk piackörképeiben
Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban.
A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban a lap elején, de külön gyűjtve most a fenntarthatósági, vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek, természetesen hozzá néhány elemző cikkel kiegészítve.
Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban novemberben publikáljuk a COOP Rally izgalmait, és mutatjuk be az állomásokat. A soron következő Future Talks podcastunk beszélgetéseiből mindig igyekszünk aktuálisat választani, ez most sincs máshogy, hiszen elindult az iskola.
Két nagy melléklettel is kapcsolódunk még, amelyek közül a márkáknak a Superbrands és Business Superbrands nyertes listákkal kedveskedünk, míg az operatív brand és trade marketingesek karrierjét igyekszünk támogatni és részben bemutatni a Signature 40 nyertes listával, és a hozzá kapcsolódó tematikus listákkal is.
Kattintson és lapozzon bele a Trade magazin alábbi számába vagy akár ingyenesen töltse le, és olvassa, amikor csak akarja!
Kapcsolódó cikkeink
Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >