Megjelent a Trade magazin legújabb száma!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 11. 06. 17:16

A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján található címlapra kattintva már most is olvasható, amíg megérkezik a nyomtatott kiadás. De miről is szól a novemberi szám?

Kezdjük mindjárt a címlapinterjúval, amelyben a címlapon is látható BS Plastic vezetőségének sikereiről és további céljairól mesél a cég alapítója, Büki László.

 Immár hagyomány, hogy ilyenkor Kiemelt témaként a szeptemberi Business Days konferencia beszámolóját kezdjük el, majd folytatjuk a következő számban, és egy most sincs másként. Segít visszaemlékezni az FMCG Szabadegyetemre és a Trade Campusra annak, aki ott volt, és igyekszik kedvet csinálni, hogy jövőre velünk tartson az is, aki nem tudott idén eljönni.

Reflektor rovatunkban ilyenkor a csomagolás kapja a hangsúlyt, hiszen már megvannak a Hungaropack verseny eredményei is, sőt idén a Diákokkal is foglalkozunk, és megmutatjuk, hogy a WorldStar versenyen miért lehetünk büszkék a magyar tehetségekre.

November eleji számunk piackörképeiben elemezzük a virsli, tea, fagyasztott áruk, italban a keserűk, kozmetikai termékek közül a szájápolás termékeit és a tusfürdők piacát retail adatokkal, míg külön mellékletben soroljuk a borok trendjeit keresleti és kínálati oldalról egyaránt. HoReCa oldalról pedig a kínálatot támogató hűtőválasztékot vettük górcső alá.

Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban.

A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban a lap elején, de külön gyűjtve most a fenntarthatósági, vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek, természetesen hozzá néhány elemző cikkel kiegészítve.

Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban novemberben publikáljuk a COOP Rally izgalmait, és mutatjuk be az állomásokat. A soron következő Future Talks podcastunk beszélgetéseiből mindig igyekszünk aktuálisat választani, ez most sincs máshogy, hiszen elindult az iskola.

Két nagy melléklettel is kapcsolódunk még, amelyek közül a márkáknak a Superbrands és Business Superbrands nyertes listákkal kedveskedünk, míg az operatív brand és trade marketingesek karrierjét igyekszünk támogatni és részben bemutatni a Signature 40 nyertes listával, és a hozzá kapcsolódó tematikus listákkal is.

 

Kapcsolódó cikkeink