Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján található címlapra kattintva már most is olvasható, amíg megérkezik a nyomtatott kiadás. De miről is szól a novemberi szám?
Kezdjük mindjárt a címlapinterjúval, amelyben a címlapon is látható BS Plastic vezetőségének sikereiről és további céljairól mesél a cég alapítója, Büki László.
Immár hagyomány, hogy ilyenkor Kiemelt témaként a szeptemberi Business Days konferencia beszámolóját kezdjük el, majd folytatjuk a következő számban, és egy most sincs másként. Segít visszaemlékezni az FMCG Szabadegyetemre és a Trade Campusra annak, aki ott volt, és igyekszik kedvet csinálni, hogy jövőre velünk tartson az is, aki nem tudott idén eljönni.
Reflektor rovatunkban ilyenkor a csomagolás kapja a hangsúlyt, hiszen már megvannak a Hungaropack verseny eredményei is, sőt idén a Diákokkal is foglalkozunk, és megmutatjuk, hogy a WorldStar versenyen miért lehetünk büszkék a magyar tehetségekre.
November eleji számunk piackörképeiben
Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban.
A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban a lap elején, de külön gyűjtve most a fenntarthatósági, vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek, természetesen hozzá néhány elemző cikkel kiegészítve.
Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban novemberben publikáljuk a COOP Rally izgalmait, és mutatjuk be az állomásokat. A soron következő Future Talks podcastunk beszélgetéseiből mindig igyekszünk aktuálisat választani, ez most sincs máshogy, hiszen elindult az iskola.
Két nagy melléklettel is kapcsolódunk még, amelyek közül a márkáknak a Superbrands és Business Superbrands nyertes listákkal kedveskedünk, míg az operatív brand és trade marketingesek karrierjét igyekszünk támogatni és részben bemutatni a Signature 40 nyertes listával, és a hozzá kapcsolódó tematikus listákkal is.
Kattintson és lapozzon bele a Trade magazin alábbi számába vagy akár ingyenesen töltse le, és olvassa, amikor csak akarja!
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/10. száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 168 oldalon jelent meg. Alább, a levél…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 256 oldalon jelent meg és ezzel az…
Tovább olvasom >Tehetségkutatás a marketingben: Így készül a Signature 40
A hazai marketing világában kevés dolog kelthet olyan széleskörű izgalmat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >