Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél alján található címlapra kattintva, amíg megérkezik a nyomtatott kiadás. De miről is szól a június-júliusi összevont nyári szám a szezon nyitásaként?
A Trade magazin legújabb, június elején megjelenő száma hagyományosan az FMCG kereskedelmi toplistával indul. Minden évben ilyenkor foglaljuk össze az előző év legfontosabb tudnivalóit, és az idei év fókuszait a kereskedelmi láncok cikkeivel, a szövetségek elemzéseivel, és a piackutató cégek adataival.
Reflektor rovatunk az innovációkra fókuszál. Hazai és nemzetközi piacok fejlesztéseit elemzi, beszámol az Innovációk napja rendezvényünkről, valamint megmutatja, hogy mely innovációk nyerték el az Inno d’Or – Év innovációja 2024 díjat. Ebben a rovatban mutatkozik be az idén először megrendezett FoodTechShow, de helyet kap az Anuga FoodTec nyertes innovációival.
Június eleji számunk piackörképeiben elemezzük convenience, tészta, rizs, konzerv, jegestea, gin, mosogatás, háztartási papír piacát is retail adatokkal, míg HoReCa oldalról a szirupokat és fagylaltokat vizsgáltuk meg.
Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban. A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban, de külön gyűjtve a fenntarthatósági, vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek.
Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban most is követjük a hazai és nemzetközi eseményeket, így az Alimentaria&Hostelco kiállításról és a Randstad Awards-ról is közlünk beszámolót.
Instore és outdoor rovatunkban nagy beszámolót közlünk a Future Store idei 800 négyzetméterén bemutatott újdonságokról és innovatív retail fejlesztésekről. Ahogy minden évben, úgy most is megmutatjuk mellékletben milyen volt az idei Év promóciója verseny és a Promóciók napja konferencia.
De mindezek előtt, javaslom, hogy kezdje az olvasást egyből címlapinterjúnkkal, hiszen az iqom ügyvezetője bemutatja mitől több az általuk képviselt myPOS, amely minden kereskedő számára nem csak fontos lehet, de mindenképp hasznos.
A lap eleji Lánchíd Klub véleménysarkunkban pedig ismét Kozák Ákos írását olvashatjuk a legújabb AI kutatás megállapításaival.
A mostani 250 oldalas digitális Trade magazin az idei legnagyobb terjedelmű lapszám, amely témákkal kitart a nyári hónapokra és amelyben ismét sok érdekes és értékes információt osztunk meg Olvasóinkkal. Ajánljuk
Kattintson és lapozzon bele, vagy akár ingyenesen töltse le, és olvassa, amikor csak akarja!
Kapcsolódó cikkeink
Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >