Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél alján található címlapra kattintva, amíg megérkezik a nyomtatott kiadás. De miről is szól a június-júliusi összevont nyári szám a szezon nyitásaként?
A Trade magazin legújabb, június elején megjelenő száma hagyományosan az FMCG kereskedelmi toplistával indul. Minden évben ilyenkor foglaljuk össze az előző év legfontosabb tudnivalóit, és az idei év fókuszait a kereskedelmi láncok cikkeivel, a szövetségek elemzéseivel, és a piackutató cégek adataival.
Reflektor rovatunk az innovációkra fókuszál. Hazai és nemzetközi piacok fejlesztéseit elemzi, beszámol az Innovációk napja rendezvényünkről, valamint megmutatja, hogy mely innovációk nyerték el az Inno d’Or – Év innovációja 2024 díjat. Ebben a rovatban mutatkozik be az idén először megrendezett FoodTechShow, de helyet kap az Anuga FoodTec nyertes innovációival.
Június eleji számunk piackörképeiben elemezzük convenience, tészta, rizs, konzerv, jegestea, gin, mosogatás, háztartási papír piacát is retail adatokkal, míg HoReCa oldalról a szirupokat és fagylaltokat vizsgáltuk meg.
Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban. A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban, de külön gyűjtve a fenntarthatósági, vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek.
Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban most is követjük a hazai és nemzetközi eseményeket, így az Alimentaria&Hostelco kiállításról és a Randstad Awards-ról is közlünk beszámolót.
Instore és outdoor rovatunkban nagy beszámolót közlünk a Future Store idei 800 négyzetméterén bemutatott újdonságokról és innovatív retail fejlesztésekről. Ahogy minden évben, úgy most is megmutatjuk mellékletben milyen volt az idei Év promóciója verseny és a Promóciók napja konferencia.
De mindezek előtt, javaslom, hogy kezdje az olvasást egyből címlapinterjúnkkal, hiszen az iqom ügyvezetője bemutatja mitől több az általuk képviselt myPOS, amely minden kereskedő számára nem csak fontos lehet, de mindenképp hasznos.
A lap eleji Lánchíd Klub véleménysarkunkban pedig ismét Kozák Ákos írását olvashatjuk a legújabb AI kutatás megállapításaival.
A mostani 250 oldalas digitális Trade magazin az idei legnagyobb terjedelmű lapszám, amely témákkal kitart a nyári hónapokra és amelyben ismét sok érdekes és értékes információt osztunk meg Olvasóinkkal. Ajánljuk
Kattintson és lapozzon bele, vagy akár ingyenesen töltse le, és olvassa, amikor csak akarja!
Kapcsolódó cikkeink
„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >Kiemelten fontos az ágazati szereplők összefogása
Számos fejlesztés valósulhat meg a megnyíló jelentős fejlesztési források révén,…
Tovább olvasom >KSH: a vendégéjszakák száma 13, a vendégeké 18 százalékkal nőtt májusban az egy évvel korábbihoz képest
2024 májusában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,6…
Tovább olvasom >