MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!

Szerző: Glázer Szilvia Dátum: 2025. 05. 01. 11:02

Megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/5. száma, amelynek bővített digitális verzióját már most olvashatják a weboldalunkon, a nyomtatott lap megérkezése előtt pár nappal, bővített formában, 200 oldalon. A címlapra kattintva elérhető legújabb lapszámunk.

A Lánchíd Klub véleményrovatában Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója foglalja össze a kávépiacot befolyásoló trendeket, így például foglalkozik a termelésre negatívan ható klímaváltozással és a kávéfogyasztás iránti globális kereslet bővülésével.

Májusban kis címlapinterjúnkat ifjabb Mándy Csabával, a Mary-Ker Pasta Kft. leendő vezetőjével készítettük, aki a családi vállalkozásnál zajló vezetői generációváltásról mesél.

Kiemelt témánk áprilisban a grillszezon, amelynek bevezető cikkében megszólalnak a kategória meghatározó húsipari szereplői, majd külön összeállítást szentelünk a grillsajtok és a grillpácok piacának is. Az összeállításból nem maradnak ki a grillezésnél használt egyéb kellékek sem, így a sütőpapírok és a sütőfóliák, valamint a papírtörlők sem. Külön mellékletben foglalkozunk a hazai zöldség-gyümölcs piaccal, az ágazat kihívásaival és legújabb innovációival. Beszámolunk a X. Zsendülés Kertészeti Konferenciáról, az ágazat idei csúcsrendezvényeként számontartott Grüne Woche-ról és a Fruit Logistikaa eseményről.

Reflektor rovatunk májusi témája a modern életmód és a sport. Első cikkünk a digitalizációs eszközök életmódra gyakorolt hatásairól szól. Majd megvizsgáljuk az FMCG piacon egyre nagyobb vásárlóerőt képviselő ezüstgeneráció, azaz a 65 évnél idősebbek fogyasztói szokásait, és körbejárjuk a Z generáció, azaz az 1995-2006 között született fiatalokban rejlő vásárlói potenciált. A rovatban külön-külön írunk a mentes kategóriák termékeiről, így a gluténmentes, laktózmentes, cukor és szénhidrátcsökkentett élelmiszerekről, a növényi alternatívákról. Záró cikkünk a sportban rejlő marketinglehetőségeket és a területen megfigyelhető trendeket foglalja össze.

A Polctükör rovatunk májusban a reggelizőpelyhek piacával indul, majd foglalkozik jégkrémekkel, ásványvizekkel, üdítőkkel, energiaitalokkal és az égetett szeszek közül a ginekkel. Külön részt szentelünk a női intim higiénia témakörnek, valamint a szépségiparnak a bőrápolástól kezdve egészen a sminktrendekig. A rovat beauty mellékletében többek között helyet kapnak a napvédő készítmények, a szájápolás és az illóolajok is.

Fenntarthatóság rovatunkban az aktuális hírek mellett beszámolunk a Magyar Marketing Szövetség Green Clubjának és a HoReCa Tagozatának közös eseményéről, amely a DRS eddigi tapasztalatokkal és a HELL ENERGY fenntarthatósági beruházásaival foglalkozott.  Vegán rovatunkban most is elolvashatják a növényi alapú élelmiszerpiac legfrissebb híreit.

HoReCa rovatunkban megtalálják a Magyar Vendéglátó Ipartestület élményriportját a Stube étteremmel kapcsolatban, valamint a Magyar Cukrász Ipartestület híreit. Elemző cikkeinkben a koktélok, kávék, desszertek ízesítésére használt szirupok és a prémium mixer italok piaca szerepel.

Piacanalízis rovatunkban az AKII hazai állattenyésztési körképét olvashatják, illetve egy Euromonitor kutatást a kisállatoknak, házi kedvenceknek szánt termékek globális piacáról.

Májusban az AI mesterséges intelligenciával foglalkozó rovatunk a témában napvilágot látott, legfrissebb hazai és nemzetközi híreket gyűjti egy csokorba.

Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban ajánljuk a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság elnökével, Dr. Német-Weingartner Lillával készült beszélgetésünket. Ebben a rovatban mutatkozik be a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője, Maurizio Salvaggio is. A májusi szám egyik legérdekesebb cikke egy teljesen új fejlesztést mutat be, méghozzá az IDEAALTM forradalmi szuperfehérjét.  De itt számolunk be a kölni snack és édesipari kiállításról, az ISM-ről, valamint a Magyar Termék Nonprofit Kft. egy legutóbbi fórumáról is.

In-store és out-door rovatban olvashatnak a jövő display megoldásairól, valamint a német kassza nélküli okosüzletekről, sőt cikkünkben megjelenik az első ilyen hazai értékesítési pont, az Auchan GO is.

Természetesen ebből a lapszámunkból sem hiányoznak a hazai és nemzetközi aktuális hírek, sőt, a digitális kiadásban mindig lényegesen nagyobb terjedelemben.

Kapcsolódó cikkeink