Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 12. 12. 13:30

A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján található címlapra kattintva már most is olvasható, amíg megérkezik a nyomtatott kiadás. De miről is szól a december-januári szám?

Kezdjük mindjárt a címlapinterjúval, amelyben ez alkalommal a Salesrep ügyvezető-tulajdonosa, Homola Brúnó nyilatkozik lapunknak a cég által elérhető márkákról és természetesen a cég eddigi sikereiről és jövőképéről.

 Immár hagyomány, hogy ilyenkor Kiemelt témaként a szeptemberi Business Days konferencia beszámolóját folytatjuk a csütörtöki és pénteki nap történéseivel, és egy most sincs másként. Segít visszaemlékezni még egyszer az idei FMCG Szabadegyetemre és a Trade Campusra annak, aki ott volt, és igyekszik kedvet csinálni, hogy jövőre velünk tartson az is, aki nem tudott idén eljönni.
Egyből egy izgalmas melléklettel zárjuk a rovatot, hiszen az Év Kereskedője 2024 nyerteseket mutatjuk be pályázatukkal együtt, hiszen a Business Days gálavacsoráján vehették át díjaikat. Ezúton is nagy szeretettel gratulálnunk!

Reflektor rovatunkban ilyenkor a Magyar Termék védjegyes márkáké, cégeké, és az Ő adott évi sikereiké. A beszámolóban ismét megmutatjuk az idei számokat, hol is tartanak most a védjegyes termékek, és persze beszámolunk a Magyar Termék Nonprofit Kft-vel közösen alapított Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj és Vásárlói Nívódíj verseny legjobbjairól.

December eleji számunk piackörképeiben elemezzük a kenősáruk, margarin és vaj, gyógyhatású készítmények, italban a szörpök és italporok, smoothie-k, whisk(e)yk, kozmetikai termékek közül a parfümök és dekorkozmetikumok piacát retail adatokkal. HoReCa oldalról pedig egy különleges és izgalmas témával, a HoReCa merchandisinggal foglalkozunk nagyszerű példákat bemutatva.

Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban.

A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban a lap elején, de külön gyűjtve most a fenntarthatósági, vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek, természetesen hozzá néhány elemző cikkel kiegészítve.

Piaci analízis rovatunk nem csak mezőgazdasági, ipari és kereskedelmi elemzéseket tartalmaz most, de számos gazdaágról, fogyasztókról és fogyasztásról szólót, hazai és nemzetközi megközelítésben.

Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban decemberben publikáljuk az Agrárminisztérium Bajnokok programját, amelyről Dr. Nobilis Márton államtitkárral beszélgettünk. Beszámolunk az idei, jubileumi Európai Kereskedelem Napjáról. A soron következő Future Talks podcastunkban munkaerőpiaci helyzetjelentést hallgathatunk meg, illetve a magazinban olvashatunk Baja Sándortól, a Randstad ügyvezetőjétől. És további érdekes.

Mellékletben pedig az idei legnagyobb élelmiszeripari kiállításról, a párizsi SIAL-ról hoztuk el a legfontosabb információkat, legyen szó aktuális fogyasztói világtrendekről, sikeres és nyertes innovációkról, vagy akár magáról a 60 éves SIAL által reprezentált és fontosnak tartott aktualitásokról.

Sok más érdekesség mellett ebben a számban mutatjuk be Instore és Outdoor rovatunkban a POPAI POP Award nyertes pályamunkákat is, amelyekről a szakma döntött az idei Business Days konferencia alkalmával.

Kapcsolódó cikkeink