Megjelent a Top 100 magyar bor 2018 kiadvány
Új koncepcióval jelentkezik a TOP 100 magyar bor, a több mint tíz éve megjelenő magazin 2018-as számában a fogyasztók számára valóban elérhető borokat rangsorolta, ezt a szemléletváltást tükrözi a kiadvány új szlogenje, „A legnépszerűbb legjobbak” – mondta a kiadványt megjelentető Világgazdaság gazdasági napilap főszerkesztője szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.
Deák Bálint kiemelte: a kiadvány rangsora a hazai kereskedelemben legnagyobb tételben eladott minőségi borokat mutatja be, olyan hazai fehér- és vörösborokat, amelyeket az egész ország területén megvásárolhatnak a fogyasztók.
Kiemelte: kizárólag szakmai alapon döntött a borok bírálata során a zsűri, az egyes pincészetek nem befolyásolhatták a bírálók döntését.
Fiáth Attila nemzetközi borakadémikus, egyetemi tanár, a zsűri elnöke elmondta: kiváló borok versenyeztek, az idei TOP 100-as lista minőségi javulást hozott, általánosságban elmondható, hogy a könnyedebb, gyümölcsösebb stílus, a rozék és a pezsgők is előretörtek.
Szerinte egyedülálló, hogy a boltokban kapható borokból állították össze a rangsort. Kiemelte: a bolti forgalom nagysága mellett feltétel volt, hogy a versengő borok bolti ára minimum 2000 forint legyen, és azokat az ország bármely részén meg lehessen vásárolni. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kiemelt cél a hazai borágazat sikere és támogatása
A magyar borászat továbbra is a hazai agrárium egyik legfontosabb…
Tovább olvasom >Nem csak a bor, a tető is lehet fehér: így küzd a felmelegedés ellen ez a borászat
Esztergom fölött bújik meg az a szlovákiai, zömében magyarok lakta kis…
Tovább olvasom >Őszi kirándulás és borkóstoló az Etyek-Budai borvidéken
Az őszi időszak tökéletes lehetőséget nyújt az aktív turizmus kedvelőinek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >