Megjelent a P&G új reklámfilmje
Egy hónappal a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok előtt a Procter & Gamble – az ötkarikás játékok nemzetközi partnere és olyan márkák gyártója, mint a Blend-A-Med®, az Ambi Pur® vagy a Duracell® – bemutatta új, „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” címet viselő reklámfilmjét, amely a vállalat 2012. évi Londoni Olimpiai Játékokon debütáló, több mint 21 milliós nézettséggel büszkélkedő „Best Job” filmjének folytatása.
Az édesanyák iránt továbbra is elkötelezett vállalat Szocsiban is életre hívja a P&G Anya Rezidenciát az Olimpiai Faluban, ahol termékeivel gondoskodik az olimpikonok édesanyjának és családjának kényelméről. A P&G – olyan márkák gyártója, mint a Pantene®, a Jar® vagy a Gillette® – a 2014. évi Téli Olimpiai Játékok alkalmából egy életre szóló utazással és élménnyel, valamint az Anya Rezidencia szolgáltatásaival kedveskedik az olimpikonok édesanyjainak a világ minden tájáról.
A P&G „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” címet viselő kampányfilmjét az alábbi linken is megtekintheti:
http://youtu.be/2lca7KaT23Q
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >