Megjelent a P&G új reklámfilmje
Egy hónappal a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok előtt a Procter & Gamble – az ötkarikás játékok nemzetközi partnere és olyan márkák gyártója, mint a Blend-A-Med®, az Ambi Pur® vagy a Duracell® – bemutatta új, „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” címet viselő reklámfilmjét, amely a vállalat 2012. évi Londoni Olimpiai Játékokon debütáló, több mint 21 milliós nézettséggel büszkélkedő „Best Job” filmjének folytatása.
Az édesanyák iránt továbbra is elkötelezett vállalat Szocsiban is életre hívja a P&G Anya Rezidenciát az Olimpiai Faluban, ahol termékeivel gondoskodik az olimpikonok édesanyjának és családjának kényelméről. A P&G – olyan márkák gyártója, mint a Pantene®, a Jar® vagy a Gillette® – a 2014. évi Téli Olimpiai Játékok alkalmából egy életre szóló utazással és élménnyel, valamint az Anya Rezidencia szolgáltatásaival kedveskedik az olimpikonok édesanyjainak a világ minden tájáról.
A P&G „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” címet viselő kampányfilmjét az alábbi linken is megtekintheti:
http://youtu.be/2lca7KaT23Q
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >