Megjelent a P&G új reklámfilmje
Egy hónappal a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok előtt a Procter & Gamble – az ötkarikás játékok nemzetközi partnere és olyan márkák gyártója, mint a Blend-A-Med®, az Ambi Pur® vagy a Duracell® – bemutatta új, „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” címet viselő reklámfilmjét, amely a vállalat 2012. évi Londoni Olimpiai Játékokon debütáló, több mint 21 milliós nézettséggel büszkélkedő „Best Job” filmjének folytatása.
Az édesanyák iránt továbbra is elkötelezett vállalat Szocsiban is életre hívja a P&G Anya Rezidenciát az Olimpiai Faluban, ahol termékeivel gondoskodik az olimpikonok édesanyjának és családjának kényelméről. A P&G – olyan márkák gyártója, mint a Pantene®, a Jar® vagy a Gillette® – a 2014. évi Téli Olimpiai Játékok alkalmából egy életre szóló utazással és élménnyel, valamint az Anya Rezidencia szolgáltatásaival kedveskedik az olimpikonok édesanyjainak a világ minden tájáról.
A P&G „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” címet viselő kampányfilmjét az alábbi linken is megtekintheti:
http://youtu.be/2lca7KaT23Q
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >