Megjelent a METRO Kereskedelmi Kft. legújabb vállalati felelősségvállalási jelentése
A társadalmi felelősségvállalás fennállása óta szerves részét képezi a METRO Kereskedelmi Kft. üzletpolitikájának, a vállalat a napokban adta ki legújabb, harmadik társadalmi felelősségvállalás (CSR) jelentését, amely a 2010-es és 2011-es eredményeket összegzi. A nagykereskedelem honlapján is elérhető kiadvány a METRO teljes működésének teljesítményeiről, valamint a CSR területén megvalósított fejlesztéseiről szól.
A METRO globális CSR irányelvéhez hasonlóan a hazai leányvállalat is működésében a fenntarthatóságot tartja szem előtt, hiszen a jövő csak úgy biztosítható, ha igényeink kielégítése mellett forrásokat hagyunk utódaink számára is.
A közvetlen kapcsolatok, amelyeket a METRO világszerte emberek millióival tart fent, szintén szükségessé teszik a felelős vállalati irányítást. Annak érdekében, hogy a vállalat megerősítse a vásárlók, alkalmazottak, beruházók és üzleti partnerek elkötelezettségét, CSR tevékenysége során szem előtt tartja azok szükségleteit:
· A működési költségek növekedését ellensúlyozni tudja azáltal, hogy költségtakarékosan és hatékonyan bánik a korlátozott természeti erőforrásainkkal.
· A vállalat folyamatosan teszteli a legújabb innovatív környezeti technológiákat.
· Innovatív és előrelátó emberierőforrás-politikát folytat, hogy ezáltal biztosítsa a jövőbeli versenyképességét az egyre inkább nemzetközivé váló környezetben.
· A környezeti jelentés arról is szól, a METRO hogyan használja a CSR-t eszközként arra, hogy az üzleti folyamatait mindinkább hatékonnyá tegye, növelve ezzel üzleti partnerei profitját.
A vállalat tervei között szerepel, hogy ezentúl minden évben pubikálja CSR jelentését. Az aktuális, 2011–2012 évi kiadvány a www.metro.hu címen érhető el.
A Metro Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra, immár 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómiai tevékenységekhez. Anyacége, a METRO Cash & Carry International a német központú METRO Csoport egyik értékesítési divíziója, amely a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja. A METRO Cash & Carry jelenleg 30 országban van jelen, több mint 700 áruházzal. A foglalkoztatottak száma világszerte 100,000 munkavállaló. A vállalat 2011-ben 31 milliárd eurós forgalmat bonyolított le. A METRO vállalatcsoport 280,000 alkalmazottat foglalkoztat, és 33 országban 2200 üzlettel van jelen a világ kereskedelmében, 2011-es árbevétele elérte a 67 milliárd eurót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >