Megjelent a kiterjesztett valóság (AR) a csomagoláson!
Az olasz Mielizia brand bevezette az AR-t méztermékei csomagolásán, hogy növelje a vásárlói élményt.
Az innovatív csomagolás célja az is, hogy információt nyújtson az ellátási láncról, a méhészekről, a mézről, és magukról a méhekről.
A vásárlóknak csupán a csomagoláson található különleges QR-kódot kell beszkennelniük okostelefonjukkal, s máris aktiválódik az interaktív élmény. A Mielizia 3D-s méhecskéje körberepüli az okostelefon képernyőjét, és belefog a történetmesélésbe a brandről.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Immerszív, hiperperszonális és biztonságos – POS trendek 2025
A fogyasztók 2025-ben minden eddiginél tudatosabbak, elvárásaik gyökeresen alakítják át…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >Innovációk – árnyaltabbá váló utak és preferenciák
Két számjegyű infláció, háborús nyomás, éghajlatváltozás és klímaszorongás… az elmúlt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >