Megjelent a kiterjesztett valóság (AR) a csomagoláson!
Az olasz Mielizia brand bevezette az AR-t méztermékei csomagolásán, hogy növelje a vásárlói élményt.
Az innovatív csomagolás célja az is, hogy információt nyújtson az ellátási láncról, a méhészekről, a mézről, és magukról a méhekről.
A vásárlóknak csupán a csomagoláson található különleges QR-kódot kell beszkennelniük okostelefonjukkal, s máris aktiválódik az interaktív élmény. A Mielizia 3D-s méhecskéje körberepüli az okostelefon képernyőjét, és belefog a történetmesélésbe a brandről.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >Innovációk – árnyaltabbá váló utak és preferenciák
Két számjegyű infláció, háborús nyomás, éghajlatváltozás és klímaszorongás… az elmúlt…
Tovább olvasom >A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >