Megjelent a kiterjesztett valóság (AR) a csomagoláson!
Az olasz Mielizia brand bevezette az AR-t méztermékei csomagolásán, hogy növelje a vásárlói élményt.
Az innovatív csomagolás célja az is, hogy információt nyújtson az ellátási láncról, a méhészekről, a mézről, és magukról a méhekről.
A vásárlóknak csupán a csomagoláson található különleges QR-kódot kell beszkennelniük okostelefonjukkal, s máris aktiválódik az interaktív élmény. A Mielizia 3D-s méhecskéje körberepüli az okostelefon képernyőjét, és belefog a történetmesélésbe a brandről.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Immerszív, hiperperszonális és biztonságos – POS trendek 2025
A fogyasztók 2025-ben minden eddiginél tudatosabbak, elvárásaik gyökeresen alakítják át…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >Innovációk – árnyaltabbá váló utak és preferenciák
Két számjegyű infláció, háborús nyomás, éghajlatváltozás és klímaszorongás… az elmúlt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >