Megjelent a Herbalexikon
Az egészségtudatossággal együtt egyre nő az érdeklődés a gyógynövények iránt is. Ezt felismerve születtek meg a Herbalexikon kártyái, amelyek játék közben, könnyedén képesek megtanítani, hogy mely gyógynövényről mit érdemes tudni.
Az oktató kártyajátékok felnőtteknek és gyerekeknek is hasznosak és szórakoztatók. A 10 egyszerű játék közül megtalálható a dobozban olyan, amit egyedül vagy akár 10 fős társaság is játszhat, időtartamát tekintve 10-30 percig tartanak, és még a 70 éves nagymama is el tudja olvasni a kártyákat miközben 4-5 éves unokájával tölti hasznosan az időt. Biológia, kémia és földrajz órákhoz is segítség lehet.
A kártyán szerepel: 1. A növény színes fényképe, 2. A növény binominális megnevezése (2. név), 3. Hol termesztik bio gazdaságban nagy mennyiségben és ez hány km-re van Budapesttől, 4. A termesztő ország melyik földrészen van, 5. Milyen főbb hatóanyagok vannak benne, százalékos mennyiséggel, 6. Hány kilogramm növény szükséges 1 kilogramm illóolaj előállításához, 7. Mely részéből készül az illóolaj, 8. Milyen hatása van az emberre (IN vitro, IN vino kísérletek alapján), 9. Milyen lelki hatása van, 10. Melyik csakrát befolyásolja.
A Herbalexikon megtalálható a www.nagyi-illatoskertje.hu honlapon, a Foody Produkt, a Naturcleaning, a Falusi kosár és az eMag oldalán. Javasolt fogyasztói ára: bruttó 8900 forint.
Kapcsolódó cikkeink
Bemutatásra került a legújabb Logisztikai Évkönyv
November 30-án a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) évkönyvbemutató rendezvényén debütált…
Tovább olvasom >Az egész világ könyvpiacát az Amazon uralja
Egyre nagyobb nehézségek elé állította a hagyományos könyvesboltokat az Amazon…
Tovább olvasom >Már kapható a hazai könyvesboltokban Péntek Csaba: A hamburgered ára című könyve
„Mindannyian szeretnénk egészségesebb, békésebb és fenntarthatóbb világban élni. Ehhez különféle…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >