Megjelent a Henkel 2009-es fenntarthatósági jelentése
A Henkel fenntarthatósági jelentése áttekintést nyújt a 2009-es pénzügyi év főbb környezeti és társadalmi fejlesztéseiről.
A fenntarthatóság a Henkel egyik legfőbb jellemzője, valamint fontos sikertényező – mondta Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke a 2009-es pénzügyi év eredményeit ismertető sajtótájékoztatón. Célunk, hogy a lehető legjobb termékminőséget a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás szem előtt tartásával érjük el.
A Henkel folyamatosan azon dolgozik, hogy saját eljárásait minél energiatakarékosabbá és nyersanyagkímélőbbé tegye. Ennek érdekében a vállalat ambiciózus célokat tűzött ki maga elé a víz- és energiatakarékosság, a hulladékcsökkentés és a munkahelyi balesetek elkerülése terén. A 2005-2009-es időszak fenntarthatósági eredményei alátámasztják a törekvések sikerét. Például a széndioxid-kibocsátás 25 százalékkal csökkent, a vízfogyasztás 37 százalékkal, a hulladék mennyisége pedig 12 százalékkal, a kibocsátott termékek tonnában mért mennyiségére vetítve. Ugyanebben az időszakban a munkahelyi balesetek száma 57 százalékkal csökkent.
A Henkelnél a fenntartható fejlődés alapvetően függ valamennyi dolgozó elkötelezettségétől. Ők azok, akik világszerte biztosítják a fenntarthatóság alapját – többek között a kutatás és fejlesztés, a beszerzés, a termelés, a marketing, az értékesítés és a kiszállítás területén. Ezért a Henkel folyamatos anyagi ráfordítással támogatja dolgozói oktatását és továbbképzését. Így biztosítja, hogy nemzetközi csapata képes legyen megfelelni az előtte álló kihívásoknak, együttműködve ipari és kiskereskedelmi partnereivel a világ bármely részén.
Minden fejlesztés hozzájárul a fenntarthatósághoz
A Henkel célként tűzte ki a fenntartható fogyasztás támogatását.,A legtöbb fogyasztói termék ökológiai lábnyomát nemcsak a termelés, hanem a hatékony használat is jelentős mértékben befolyásolja. A Henkel márkáit és technológiáit háztartások millióiban és számos ipari eljárásban használják minden nap. Ezek a márkák és technológiák lehetővé teszik, hogy az ügyfelek és a fogyasztók hatékonyabban hasznosítsák az olyan értékes erőforrásokat, mint az energia és a víz. A Henkel ezt az elképzelést célzott kommunikációval szintén népszerűsíti.
A fenntarthatósági jelentés, a Henkel fenntarthatósággal és társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos részletes információk, valamint ezen a téren elért helyezések és értékelések az alábbi weboldalon olvashatók: http://www.henkel.hu/cps/rde/xchg/henkel_huu/hs.xsl/fenntarthatosag-112.htm
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >